“Azets förstod uppdragets omfattning direkt och matchade det väldigt bra med kandidater på en gång.”
Tre snabba frågor till Rosi Nossborn, HR‑chef på Konica Minolta som valde att ta hjälp av Azets då ett behov av att anlita en interim ekonomichef uppstod.
Hur upplevde ni processen från det att ni tog kontakt med Azets till dess att ni hade skrivit avtal?
Azets förstod uppdragets omfattning direkt och matchade det väldigt bra med förslag på kandidater på en gång. Uppsättning för intervju och hela processen från första samtalet till att vi signerade med konsulten var väldigt snabb och smidig hela vägen.
Hur nöjd är du med arbetet som konsulten utför?
Vi är också väldigt nöjda med vår konsult som verkligen har den kompetens vi sökte och kommer in i sin roll fort och känns som vilken medarbetare som helst.
Kan du rekommendera andra företag att anlita Azets för interimsuppdrag?
Konica Minolta kan varmt rekommendera andra företag att anlita Azets för interimsuppdrag.
Om Konica Minolta
Konica Minolta är ett multinationellt tech-bolag som hjälper kunder att bemästra den digitala eran genom marknadsledande utskriftssystem för kontor och produktion, smarta IT- och affärsprogramvarulösningar samt en innovativ portfölj av video- och vårdtjänster.
Är ni i behov av en interimslösning?
Vi hjälper svenska och internationella företag med att snabbt hitta rätt interimskonsult. Oavsett om ni letar efter en ny ekonomichef, HR-manager eller löneassistent har vi perfekt konsult för ert företag.
Läs fler kundberättelser
"Samarbetet med Azets har varit en grundförutsättning för att vår verksamhet ska kunna fungera.”
★★★★★
Ta kontakt med oss
Hör av dig till oss så berättar vi gärna mer om hur vi kan hjälpa ert företag.