Vanliga frågor och svar
Hjälp till dig som är anställd hos en arbetsgivare som är kund hos Azets.
Här hittar du vanliga frågor och svar om Cozone och lönespecifikationer.
Vanliga frågor och svar
Ingen fara - Gå till login.cozone.com
Ingen fara - det enda du behöver är ditt användarnamn.
Gå till login.cozone.com och välj sedan Glömt lösenord. Ange där ditt användarnamn igen och klicka på Återställ lösenord. Nu skickas instruktioner till din registrerade e-postadress om hur du väljer ett nytt lösenord!
Om du har förlorat tillgången till din authenticator pga. byte av mobil eller inloggningsuppgifter, tappat bort din back-up kod, eller helt enkelt inte kan logga in med koden du får i authenticator-appen bör du ta kontakt med vår support. De kan hjälpa dig att nollställa din authenticator så att du kan logga in igen.
I första hand ska supporten kontaktas via er representant/konsult på Azets, men du kan även kontakt supporten själv via vårt formulär. Kom ihåg att om du som medarbetare kontaktar supporten själv för detta ärende kan du av säkerhetsskäl behöva identifiera dig själv och verifiera att du jobbar på företaget som är vår kund.
Länken som skickas ut är giltig i 7 dagar, sen går det inte att använda den längre. Gå till login.cozone.com och logga in för att se din lönespec.
Om du har frågor om din lön eller lönespec behöver du av sekretesskäl i första hand vända dig till din arbetsgivares HR-avdelning för mer information.
På grund av sekretesskäl behöver du i detta fall kontakta HR-avdelningen hos din fd arbetsgivare för att få mer information om hur du ska gå tillväga.
- Azets.se
- Login-support
- Vanliga frågor - kunder till Azets