Azets Employee - Det digitala HR-verktyget
Full översikt
Med bara en inloggning ser ni all information ni behöver och kommer att kunna hantera godkännanden, lönespecifikationer, kontrollera både närvaro och frånvaro var ni än är - utan krångel.
Mindre administration
Kämpar ni för att hitta tillräckligt med tid för att hantera de anställdas tidrapportering och löneunderlag? Då är ni inte ensamma. Azets Employee är utformad för att passa i hektiska kalendrar med enkla godkännanden, snabb översikt och effektivt informationsflöde.
Effektiviserar arbetet
Uppnå nöjda medarbetare genom att skapa en digital arbetsplats där de kan hitta all relevant information med ett enda klick - på datorn eller via telefon, vid köksbordet eller på väg till nästa möte.
Azets Employee är tillgänglig för alla typer av företag
Oavsett om du arbetar på ett stort företag med många anställda eller på ett mindre företag med bara några få, är Cozone Employee det verktyget som säkerställer en effektiv, ordnad och professionell relation mellan anställda, lönehantering och ledning.
Med hjälp av vår kundportal Azets Cozone, får våra kunder tillgång till sitt eget Cozone-universum där ni enkelt når Azets Employee genom endast en inloggning.
Läs mer om Azets Cozone
GDPR-kompatibel
Azets Employee är precis som hela vår kundportal Azets Cozone helt GDPR-kompatibel. Portalen håller all din information, kommunikation och underlag, inom denna plattform.
Snabbt igång
Installationen av Azets Employee görs enkelt med hjälp av oss och vi ger samtidigt er gärna råd och tips om hur ni får ut det mesta av verktyget. Alla anställda får sin egen inloggning och kan börja använda den så snart de har en profil uppsatt.
Kontakta oss gärna så berättar vi mer!
Vill du veta mer om Azets Employee och hur vi kan hjälpa er verksamhet? Fyll i formuläret så kontaktar vi dig, eller ring oss på nummer 010-450 50 16