Skräddarsydda lösningar för stora företag och kedjor
Vi erbjuder skräddarsydda redovisningssystem som är speciellt utformad för att möta de unika behoven hos stora bolag och kedjor. Med vår djupa expertis och erfarenhet inom branschen kan vi leverera högkvalitativa lösningar som är anpassade efter era specifika krav.
Vi har expertisen och kapaciteten att hantera stora datavolymer, avancerade rapporteringskrav och multinationella redovisningsstandarder. Vi arbetar med er för att optimera era processer för att skapa en effektiv och strömlinjeformad redovisningsfunktion. Vi värdesätter ert förtroende och tar säkerheten för era finansiella data på största allvar och säkerställer att era uppgifter är skyddade och konfidentiella.
Vill ni veta mer om hur våra skräddarsydda redovisningstjänster kan hjälpa er som stort bolag eller kedja?
Kontakta oss här om helhetslösning för stora företag
Rätt ekonomisystem för små och medelstora företag
Våra helhetslösningar inom redovisning är skräddarsydda för att möta behoven hos små och medelstora företag. Med fokus på effektivitet och noggrannhet erbjuder vi en komplett svit av tjänster och ekonomisystem som hjälper ditt företag att växa och frodas. Genom att utnyttja moderna teknologier och digitala verktyg kan vi:
- Effektivisera era redovisningsprocesser
- Minska pappersarbetet
- Ge er bättre insikt i er ekonomi.
Vårt mål är att ge er en trygg och pålitlig partner för er redovisning, och se till att ni har alla verktyg för att lyckas. Med vår helhetslösning kan ni känna er trygga i att er ekonomi är i säkra händer, vilket ger er möjlighet att fokusera på er kärnverksamhet och driva ert företag framåt.
Kontakta oss här om ekonomisystem
Fastighetssystem - helhetslösningar
Azets erbjuder omfattande fastighetssystem som en central del av våra helhetslösningar för fastighetsbranschen. Våra skräddarsydda system förenklar och automatiserar alla aspekter av fastighetsförvaltning. Med våra helhetslösningar kan du hantera leverantörsfakturor, hyresavier, fastighetsförvaltning, ekonomisk rapportering och bokföring.
Med Azets får du inte bara ett system för fastighetsförvaltning - du får en partner för din digitala transformation. Vi är stolta över att kunna erbjuda denna robusta och effektiva lösning som en del av vår helhetslösning för att hjälpa fastighetsföretag att digitalisera sina processer.
Kontakta oss idag för att ta reda på hur Azets kan förändra ditt företags processer och hjälpa dig att ta nästa steg i den digitala eran.
Kontakta oss om fastighetssystem
Se Azets egna ekonomisystem
Azets Report
Vi på Azets förstår vikten av bra rapporter. Därför erbjuder vi användarvänliga, effektiva och lätthanterliga finansiella rapporter online genom applikationen Azets Report. Här får ni full översikt med dashboard, rapportpaket och drilldown till bilagor.
Azets Invoice
Azets Invoice är en applikation som hjälper er att få full kontroll över era inkommande och utgående fakturor. Genom att använda applikationen blir både godkännande, hantering och skapande av fakturor enkelt, vilket både sparar tid och hjälper er att vara säkra på att inga fakturor blir bortglömda eller felplacerade.
Vi erbjuder HR- och lönesystem som passar både små och stora företag. Oavsett vilken bransch ni tillhör, har vi lösningar som hjälper er att hantera era HR- och löneuppgifter smidigt och effektivt.
Våra användarvänliga system underlättar hanteringen av personaldokument, tidrapportering, löneberäkningar och rapportering. Vi kan även enkelt integrera våra egna HR- och lönesystem med Azets Expense, vårt reseräkningssystem. Detta möjliggör en smidig hantering av reseutlägg och kostnadsrapportering för er personal.
Vill du ha mer information om våra HR- och lönesystem och hur de kan hjälpa er att hantera era HR- och löneuppgifter mer effektivt?
Kontakta oss här om HR- och lönesystem
Se Azets egna HR- och lönesystem
Azets Expense
Genom reseräkningssystemet Azets Expense förenklar vi nu hanteringen av utlägg och reseräkningar för våra kunder och dess anställda. Den anställde kan redovisa alla sina kvitton, traktamenten och milersättningar i mobilen, surfplattan eller datorn som automatiskt tolkas och förs in i bokföringssystemet.
Azets Employee
Azets Employee möjliggör lagring och tillgång till information om alla anställda på ett och samma ställe. Applikationen gör det möjligt att snabbt och enkelt tidredovisa och godkänna tidrapporter, vilket sparar tid för både medarbetare och chefer.
Ibland är det bästa att prata med någon som vet mer
Kontakta oss via formuläret nedan så återkommer vi snarast möjligt.