Våra 8.200 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 100.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst.
Vår mission
Vi ser det som vår uppgift att hjälpa företag att uppnå sina mål genom att tillhandahålla tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR, både digitalt och genom personliga möten. Det gör att våra kunder får tid att fokusera på det de gör bäst.
Vår vision
Att hela tiden ge våra kunder smartare, effektivare och mer skräddarsydda tjänster.
Våra värderingar
Våra värderingar fungerar som moralisk kompass och som vägledning när vi samarbetar med varandra och våra kunder liksom när vi bygger en stark företagskultur och en fantastisk arbetsplats:
Collaborative
Starkare tillsammans. Vi delar med oss av kunskap, ber om hjälp och gör det möjligt att uppnå mer – tillsammans.
Authentic
Vi agerar alltid med integritet och frågar oss vad som är det rätta att göra gentemot våra medarbetare, kunder och verksamhet.
Respectful
Vi är öppna och värdesätter allas insatser, accepterar olikheter och uppmuntrar till en företagskultur som bygger på tillit och inkludering.
Dynamic
Vi anpassar oss snabbt till förändringar, hittar smarta sätt att leverera bästa resultat och ligger alltid steget före.
Detta är Azets
- 190+ kontor
- 100.000 kunder
- 8.200 anställda
- 505 miljoner GBP i omsättning
Vår historia
Azets bildades 2016 men har existerat i många år innan dess. Genom årtionden har vi levererat tjänster inom redovisning, lön, HR och rådgivning till både svenska och internationella verksamheter.
Med tiden har vi utvecklat en unik kombination av erfarenhet, smarta lösningar och kunskap om lokala regelverk. Automation och digitalisering har skapat många möjligheter för våra kunder. Vi har ständigt utvecklat nya och användarvänliga lösningar för att förbättra kundernas verksamheter.
Våra styrkor
- Modern teknisk plattform
- Etablerade och beprövade processer
- Erfaren Nordisk leverantör
- Bred och stor kundbas
- Kostnadseffektivitet genom nearshoring i Rumänien
- Drivande aktör gällande digitalisering
- Marknadens bredaste utbud av rådgivningstjänster
- Auktoriserade konsulter
- Pålitlig leveransmodell
- Omfattande kvalitetssäkringssystem
Jobba hos oss
Vi erbjuder ett utvecklande arbete i en miljö där det händer mycket, både på kontoret och i företaget. Vi har ett högt engagemang och en stark vilja hos våra medarbetare och vi tror på att delegera ansvar samt bjuda in till delaktighet och påverkansmöjlighet.
Som konsult på Azets får du en affärsmässig roll där du arbetar nära våra kunder.
Unga sinnen. Stora förändringar.
Vi presenterar stolt Azets 4 Kids, vårt helt egna initiativ för socialt ansvarstagande (CSR).
Lyssna på Azets podcast Bang the Drum
I Azets podcast Bang the Drum bjuder vi in specialister och industriledare för att diskutera intressanta ämnen som kan stimulera tillväxt, hitta utmaningar och bidra med praktiska råd för medelstora och små företag.
Läs mer om podcasten och lyssna här