Sök lediga tjänster hos Azets
Azets Amazing HR-team bestående av 5 medarbetare ska växa i samband med ett förvärv och vi utökar med flera resurser, däribland två HR BPs. Vi söker dig som vill agera ambassadör för vår kultur och bidra till att utveckla vår HR-funktion. Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR, vi är i dagsläget 300 + medarbetare i Sverige och 8500 + globalt. Med det förvärv vi avser att göra till sommaren kommer vi välkomna ytterligare 270 kollegor i Sverige och växa vårt tjänsteutbud inom revision. Vill du vara med på vår resa?
Som HR-BP får du arbeta i en central roll där du får stort inflytande och möjlighet att arbeta nära chefer och medarbetare för att utveckla vår HR-strategi och skapa en stark företagskultur. Som vår HR business partner i Sverige fokuserar du i huvudsak på:
- Proaktivt stödja chefer i det dagliga och långsiktiga arbetet med arbetsmiljö, att utveckla och stärka teams och individers kompetens.
- Driva och stödja strategiska HR-processer som kompetensförsörjning, employer branding och medarbetarutveckling, samt säkerställa effektiv implementation av medarbetarsamtal och performance management.
- Arbeta nära chefer för att säkerställa effektiva handlingsplaner kring sjukskrivningar, flexsaldo, övertid, rekrytering och fackliga frågor.
- Aktivt bidra till att skapa en hållbar och engagerad arbetsmiljö genom uppföljning av eNPS och attrition, samt utveckling av handlingsplaner.
- Aktivt stödja och driva kompetensutveckling, employer branding och rekrytering när behov uppstår.
Vi söker dig som har:
- Relevant akademisk utbildning inom HR eller motsvarande
- Minst 5 års erfarenhet från en liknande HRBP-roll, gärna i en kunskapsintensiv organisation.
- Stark förståelse för arbetsrätt, förändringsarbete och att arbeta nära chefer i en konsultativ HR-roll.
- Förmåga att arbeta både strategiskt och operativt, med en affärsdriven och lösningsorienterad inställning.
- Erfarenhet av att driva och implementera HR-processer och initiativ som stärker organisationens resultat och arbetsmiljö.
- Professionella kunskaper i svenska och engelska
För att passa i rollen ser vi att du har en hög grad av integritet och självledarskap, du tar helhetsansvar för dit arbete är affärsdriven och har en förståelse för krav och förutsättningar i en kommersiell verksamhet. Vidare ser vi att du har ett konsultativt förhållningssätt där du är nytänkande och innovativ samt strävar efter att hela tiden vara “one step ahead”.
Bli en del av Amazing Azets
Vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare. Azets strävar efter att vara förstahandsvalet för de bästa medarbetarna och ledarna i vår bransch. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden.
Placering är på Azets huvudkontor i Solna och du rapporterar till Head of HR. Tillträde är enligt överenskommelse, fördelaktigt under våren. Välkommen med din ansökan redan idag!
Frågor: Jeanine Doeser, Head of HR, jeanine.doeser@azets.com
Mikaela Forsblom, Talent Acquisition & Employer branding, mikaela.forsblom@azets.com
Kom och bli en del av vårt Amazing HR-team!
#LI-Hybrid #LI-MK1
Din nästa utmaning?
Vi söker en driven och prestigelös produktionscontroller till ett snabbväxande bolag. Vår kund Swedish Smokeless Solutions är en del av GIVITON Holding AB och befinner sig i en expansiv fas med i dagsläget ca 300 anställda. Tjänsten är förlagd på Swedish Smokeless Solutions lokaler i Enköping.
Arbetsuppgifter
Som produktionscontroller kommer du att:
Arbeta nära produktionen och verksamheten för att hitta effektiva metoder och verktyg för att utveckla verksamheten. Detta innebär att arbeta aktivt för att få en god kännedom och förståelse för produktionen för att i sin tur sedan kunna lokalisera och prioritera bland relevanta nyckeltal och förbättringsområden.
Du kommer på sikt även stödja produktionsledningen i att implementera processer och säkerställa kontinuerlig förbättring enligt identifierade områden. Du kommer rapportera nyckeltal och sammanställa data gentemot kravställare. I rollen kommer du framgent arbeta med ett agilt förhållningssätt för att säkerställa en hållbar, effektiv och lönsam utveckling för företaget.
Du kommer vara länken mellan produktion, ekonomi och ledning. Ditt mål är implementera, följa upp och utveckla standardiserade mätmetoder, processer och arbetssätt för siten.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
- Utbildning på högre nivå inom ekonomi, finans, industriell ekonomi eller motsvarande. Ingenjörsutbildning med liknande erfarenhet ses också som meriterande.
- Ca 5-10 års relevant arbetslivserfarenhet kopplat till tjänsten.
- Erfarenhet av att arbeta inom tillverkande industri.
- Goda kunskaper i svenska och engelska.
- Erfarenhet av att arbeta med Business Central eller liknande system ses som meriterande.
Vi söker dig med kunskap inom områden som ekonomistyrning, produktionsplanering, kalkylering och kvalitetskontroll. Du har förståelse för budgetering, kostnadsanalys och lönsamhetsberäkningar och har kunskap om produktionsflöden, kapacitetsutnyttjande och resursplanering. Du har förmåga att beräkna självkostnad, marginaler och prissättning, har grundläggande kunskap om kvalitetsstyrning och dess påverkan på kostnader.
Personliga egenskaper
Dina personliga egenskaper väger tungt för denna roll. Vi söker en prestigelös och handlingskraftig person som inte är rädd för att kavla upp ärmarna och ta sig an arbetsuppgifter på alla nivåer. Du har stark integritet och en förmåga att vara flexibel och drivande i ditt arbete.
Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga, är kommunikativ då du arbetar nära både fabrikspersonal och ledning. Du behöver vara diplomatisk och ha en god förmåga att kommunicera med personer på alla nivåer och från olika kulturer. Vidare ser vi gärna att du har en vilja att växa inom företaget och ta på dig fler ansvarsområden. I rollen är det viktigt med deadlines, uppföljning och att säkerställa hög effektivitet.
Anställningsvillkor
- Start för tjänsten är så snart som möjligt, enligt överenskommelse.
- Placering i Enköping med vissa resor till kontor i Järfälla och Stockholm City vid behov.
- Huvudsakligen är det arbete på plats i fabriken, med viss flexibilitet för hemarbete.
- Detta är en direktrekrytering där du blir anställd hos vår kund
- Tjänsten är en tillsvidareanställning hos kund på heltid med inledande provanställning på 6 månader.
Om Swedish Smokeless Solutions
Swedish Smokeless Solutions är en ledande svensk tillverkare av snus, tuggtobak och tobaksfritt snus, så kallat vitt snus. Produktionen sker framför allt i Enköping på deras moderna produktionsanläggning där över 300 anställda producerar miljontals snusdosor som exporteras till länder över hela världen.
Deras medarbetare kommer från vitt skilda bakgrunder och kulturer, och arbetar med alla möjliga arbetsuppgifter som projektledare, maskinoperatörer, kvalitetskontrollanter, administratörer, lagerarbetare och mycket mer.
Företaget grundades för över 20 år sedan och många av ledarna i verksamheten har börjat i enklare roller och sedan arbetat sig upp. Detta är något vi är mycket stolta över och vill satsa på. Hos Swedish Smokeless Solutions får du stora möjligheter att prova på olika roller och yrken.
Amazing Azets
Azets är ett företag som ständigt strävar mot förbättringar vad det gäller kvalité, kundrelationer, system eller medarbetarperspektivet. Hos Azets har vi totalt över 7.500 medarbetare som tillsammans hjälper 94.000 kunder med deras verksamhetskritiska uppgifter inom ekonomi, lön och HR. I Sverige är vi nära 400 medarbetare idag och fortsätter att växa.
En av tjänsterna Azets erbjuder är rekrytering och interimskonsulter. Vi erbjuder kvalitativa rekryteringstjänster till våra kunder med fokus på personligt engagemang. I denna process kommer Azets genomföra rekryteringsprocessens steg, men du kommer sedan bli anställd hos vår kund och arbeta för deras bolag Swedish Smokeless solutions i Enköping.
Ansökan och kontakt
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Låter detta som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.
Sanna Törngren, Recruitment Specialist, sanna.torngren@azets.com
#LI-Hybrid
Välkommen till Azets, ett outsourcingbolag där du får arbeta med mycket internationella kunder i en spännande och dynamisk arbetsmiljö. Är du personen som älskar utmaningar, kundservice och framförallt lön? Härligt, då välkomnar vi dig till vårt Rotebro team.
Arbetet som lönekonsult i nordenteamet består till stor del av kvalitetssäkring av leverans av svenska löner mot våra nordiska kunder, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt som lönespecialist med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda. Tillsammans med kollegor och kund utvecklar du löpande dina kunder och har fokus på affärsutveckling.
Arbetet innebär också
- Ansvara för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet
- Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi
- Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag
Vi söker dig som har
- Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete
- Erfarenhet av Agda ps
- Goda kunskaper i Engelska & svenska
- Teamfokus och gärna stöttar upp dina kollegor
Excel vana är meriterande. Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult ses som mycket meriterande.
Azets erbjuder dig
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. Vi är drygt 350 st i Sverige, vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare, både digitalt och genom personliga möten. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden. Som ett modernt, väletablerat företag värnar vi om våra medarbetares välmående och utveckling. Därför erbjuder vi alla våra konsulter bla:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra specialistområden (System, kund, HR mm)
- Utvecklingsaktiviteter och utbildningar utöver utvecklande arbetsuppgifter
- Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Wellbeing paket med schysst friskvårdsbidrag, kostnadsfri massage på kontoret och hälsofrämjande aktiviteter
- Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF.
Bli en del av Amazing Azets
Placering är i Rotebro, Stockholm och tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker?
Vid frågor, kontakta Linda Österholm, rekryterande chef, linda.osterholm@azets.com eller Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-Hybrid #LI-MK1
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR, vi är i dagsläget 350+ medarbetare i Sverige och 9000 + globalt. Med det förvärv vi avser att göra till sommaren kommer vi välkomna ytterligare 270 kollegor i Sverige. Är du nyfiken på löneoutsourcing med goda möjligheter att påverka din egen karriärutveckling? Härligt, då välkomnar vi dig till vårt varma Hogia team.
Som Payroll Consultant på Azets får du möjlighet att arbeta i en roll där kvalitet och effektivitet går hand i hand. Vi har byggt ett av Sveriges mest automatiserade och effektiva arbetssätt för lönehantering, vilket innebär att du som expert kan fokusera på det som verkligen gör skillnad – att säkerställa att lönerna levereras korrekt, i tid och enligt kundens behov.
Huvudsakliga ansvarsområden:
- Kvalitetssäkring av löneleverans för svenska kunder, där du säkerställer att alla processer löper smidigt och enligt överenskommelse.
- Automatisering av delar av löneprocessen, vilket gör att du kan arbeta mer effektivt och bidra till ytterligare förbättringar i våra arbetsflöden.
- Kundkontakt och rådgivning, där du ger löne- och HR-relaterat stöd både till kundens kontaktperson och ibland även till anställda direkt.
- Ansvar för din egen portfölj av kunder, där du säkerställer en hög servicenivå, upprätthåller goda relationer och driver löneleveransen enligt uppsatta mål.
Vi söker dig som har:
- Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete, och gärna erfarenhet av att arbeta som konsult.
- Goda kunskaper i engelska, då vi arbetar internationellt och du kommer att ha kontakt med kollegor och kunder på engelska.
- Erfarenhet av Hogia och Excel är meriterande, men framför allt söker vi en person som är bekväm med att arbeta i digitala system och som vill bidra till automatiseringen av löneprocessen.
- Ett teamfokus där du gärna stöttar dina kollegor och hjälper till att skapa en bra arbetsmiljö.
Azets erbjuder dig
Azets är ett modernt, väletablerat företag som värnar om våra medarbetares välmående och utveckling. Därför erbjuder vi alla våra konsulter:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra grenar inom vårt kompetens-träd (System, kund, HR mm)
- Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
- Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Hälsofrämjande aktiviteter, massage på kontoret, schysst friskvårdsbidrag och massa roliga teamaktiviteter
Bli en del av Amazing Azets
Placering är antingen på vårt kontor i Solna (Stockholm) eller i Göteborg, tillträde innan eller efter sommaren. Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker?
Vid frågor, kontakta Arlinda Binaku, Consultant Manager arlinda.binaku@azets.com eller Caroline Bergendahl, Talent Acquisition caroline.bergendahl@azets.com
#LI-Hybrid
Välkommen till Azets, vi erbjuder ett ständigt utvecklande arbete med globala, spännande kunder. Ser du dagligen förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets. Välkommen med din ansökan till tjänsten med placering i Solna!
ADP är en global löneaktör som har samarbetspartners runt om i världen. Vi är en av få ADP-partners i Sverige. I rollen som Senior Payroll Consultant på ADP möter du en bred variation av kunder och situationer. Du är en rådgivande part till kunderna och stöttar dem i frågor inom områden som lagar, kollektivavtal, pension och försäkring. Tillsammans med dina kollegor säkerställer du att kunderna får en god löneleverans och upplevelse av oss på Azets. Vi försöker alltid ligga steget före och vill att du är nyfiken på att utvecklas med oss. På ADP får du dagligen samarbeta med kompetenta och trevlig kollegor, vilket möjliggör för dig att växa i din profession.
Kravspecifikation
- Flerårig erfarenhet av självständigt lönearbete, fördelaktigt från outsourcingbranschen
- Goda kunskaper i lönesystemen: Agda ps &/eller Hogia Lön
- Goda kunskaper i Excel
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Amazing Azets
Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Totalt är vi 7500+ anställda, varav nästan 400 i Sverige. Hos oss är digitalisering och automatisering en frekvent process där vi hela tiden fokuserar på att utveckla framtidens outsourcing av ekonomi- & lönetjänster. Vi fokuserar på våra medarbetares välmående och utveckling. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. Du som medarbetare får:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa och specialisera dig inom system, process, kvalité, HR mm.
- Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
- Smarter working – hybrid arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Ett aktivt hälsoarbete, kostnadsfri massage och schysst friskvårdsbidrag
- Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
Placering är på huvudkontoret i Solna Business Park och tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Välkommen in med din ansökan!
Kontakt:
Linn Kjellberg, Konsultchef Solna, linn.kjellberg@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acuqisition & Employer branding, mikaela.karlstrom@azets.com
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-Hybrid #LI-MK1
Azets är just nu i en spännande tillväxtfas och till vår avdelning SME Pay söker vi en senior lönekonsult som har erfarenhet av självständigt lönearbete och värdesätter goda kundrelationer med service i fokus. Vi tar ständigt kliv in i framtidens konsultarbete inom lön, vill du möta framtiden med oss?
Som senior lönekonsult kommer du att tillhöra vår avdelning som arbetar med små och medelstora, ofta internationella, lönekunder. Det är en bred roll där du kommer vara inkluderad i alla delar av kundresan. I teamet med 5 personer är det högt till tak och ett gott samarbete. Du kommer arbeta med kompetenta kollegor inom lön och redovisning på vårt kontor i centrala Malmö.
I den här rollen har du ansvar för dina egna kunder gällande service, lönsamhet, leverans och relation. Du hanterar tolkning av kollektivavtal, reseräkningar, friskvårdsbidrag och har helhetsansvar för en kvalitativ löneleverans. Utöver det har du ansvar för implementering av nya kunder i Visma lön 600 och Hogia lön +.
För att lyckas i rollen har du:
- Flerårig erfarenhet med självständigt lönearbete
- Kunskaper i Visma lön 600 & Hogia lön +
- Tidigare erfarenhet av implementationer
- Vana att arbeta med kund, gärna från outsourcing-branschen.
- Goda kunskaper i Engelska. Vi arbetar med internationella kunder och där engelskan är en del av vår vardag därför behöver du känna dig bekväm med att kommunicera på engelska i tal och skrift.
Amazing Azets
Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Totalt är vi 7500+ anställda, varav nästan 400 i Sverige. Hos oss är digitalisering och automatisering en frekvent process där vi hela tiden fokuserar på att utveckla framtidens outsourcing av ekonomi- & lönetjänster. Azets är en arbetsgivare som bryr sig, ett av våra initiativ är vår välgörenhetsorganisation Azets4Kids. Som medarbetare får du möjlighet att vara med och bidra till att göra världen bättre för barn via Azets4Kids.
Vi fokuserar på våra medarbetares välmående och utveckling. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. Du som medarbetare får bland annat:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF
- Smarter working – hybrid arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Ett aktivt hälsoarbete, kostnadsfri massage, schysst friskvårdsbidrag och hemarbetskontor.
- Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
Placering är på vårt Malmökontor, ett stenkast från Lilla Torg. Start är enligt överenskommelse och vi rekryterar löpande. Välkommen in med din ansökan!
Frågor: Jenny Rosenberg, rekryterande chef jenny.rosenberg@azets.com , Caroline Bergendahl, Talent Sourcer HR professional, caroline.bergendahl@azets.com
#LI-Hybrid #LI-CB2
Vill du vara med och driva tillväxt i ett framgångsrikt och etablerat konsultbolag? Azets är en internationell koncern med 9000 medarbetare varav knappt 400 i Sverige, som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR.
Vi söker nu en senior och kundorienterad redovisningskonsult. Möjlig placering på något av våra kontor i Norrköping, Linköping, Söderköping, Valdemarsvik eller Tullinge. Som senior Redovisningskonsult hos oss på Azets kommer du att arbeta nära våra ägarledda kunder och ta ansvar för både kvalificerad redovisning och strategisk rådgivning. Du spelar en central roll i vår fortsatta tillväxt och får möjlighet att påverka både interna arbetsprocesser och kundernas utveckling. Vi söker en självgående och driven person som har ett genuint intresse för att förbättra, effektivisera och skapa långsiktiga kundrelationer.
Vad innebär rollen?
- Eget kundansvar: Du utvecklar och förvaltar kundrelationer
- Månads- och årsredovisning: Ansvar för månadsbokslut, balansavstämningar, momsavstämning och deklarationer, samt årsredovisningar och inkomstdeklarationer.
- Löpande bokföring: Eventuellt viss löpande bokföring.
- Kundkontakt: Daglig kommunikation med kunder för att säkerställa att deras behov möts och identifiera förbättringsmöjligheter.
Vi söker dig som har:
- Flerårig erfarenhet av självständigt redovisningsarbete och bokslutsarbete.
- Erfarenhet av kundansvar och har tidigare arbetat i en konsulterande roll.
- Duktig i Excel
- Flytande svenska i tal och skrift.
Vi värdesätter att du är en person som drivs av utveckling och förbättring, både för dig själv och dina kunder. Du trivs med att arbeta strukturerat och ta ansvar, samtidigt som du vågar utmana status quo för att hitta nya, smartare lösningar.
Vi på Azets
Azets är ett företag som ständigt strävar mot förbättringar vare sig det gäller kvalité, kundrelationer, system eller medarbetarperspektivet. Om du vill arbeta på en arbetsplats där du kan göra en verklig skillnad och ha möjlighet att växa och utvecklas i din karriär, då är detta en möjlighet du inte vill missa. Möjlig placering är på något av våra kontor i Norrköping, Linköping, Söderköping, Valdermarsvik eller Tullinge.
Låter detta som ditt nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag!
Frågor: Christian Hoinard, Growth Director, christian.hoinard@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-MK1
Vill du ha möjligheten att påbörja din lönekarriär i en internationell koncern som ligger i framkant gällande digitalisering? Som praktikant hos oss får du inblick i den kundorienterade konsultrollen och hur det är att arbeta inom outsourcing hos en ledande aktör i branschen. Du ges även möjlighet att arbeta med välkända bolag och en stor utvecklingskurva inom lönearbete.
Under LIA perioden kommer du, tillsammans med andra likasinnade på praktik hos oss, få ingå i vårt praktikprogram där du får:
- Kunskap om hur en modern lönefunktion fungerar
- En mentor som finns till för dig under hela din LIA period
- Daglig support och stöd från våra kompetenta kollegor
- Utbyta kunskap, både med medarbetare och andra praktikanter
- Inspiration kring vilka karriärvägar just du kan ta inom lön
Placering finns på kontor i Solna Business Park, Rotebro, Göteborg, Norrköping eller Malmö. För att du ska nå önskad utveckling under din LIA får du självklart stöttning och vägledning från oss under hela processen.
Vem är du:
- Student från yrkesförberedande skola med inriktning lön
- Du har LIA period under hösten 2025, önskvärt att perioden är minst 8 veckor lång
- Kundorienterad, med tidigare erfarenheter av kundrelationer och service
- Vetgirig med en vilja att utvecklas
- Ansvarstagande och drivande i ditt arbete
Vår ambition är att anställa praktikanter efter avslutad LIA och flera av våra tidigare praktikanter har gjort karriär hos oss!
”Det bästa med min praktik hos Azets var att jag fick en stor inblick i hur effektiv och omväxlande konsultrollen faktiskt är. Genom att få arbeta med egna kunder inom olika branscher fick jag även en bred grund som jag kommer bära med mig genom hela mitt yrkesliv.”- Cecilia, anställd lönekonsult i Malmö.
Såhär söker du:
Bifoga ditt CV och svara på några frågor om din LIA. Vi kommer att arbeta med tillsättningen av våra LIA platser löpande, så sök redan idag för att fånga din plats hos oss.
Kontaktperson: Caroline Bergendahl, caroline.bergendahl@azets.com
#LI-DNI
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom redovisning, lön och HR. Till sommaren avser Azets Sverige att förvärva KPMG Sveriges verksamhet inom revisions-, rådgivnings- och skattetjänster till små företag samt delar av verksamheten till medelstora företag på vissa orter. Det innefattar även revisions- och rådgivningstjänster till kommuner och regioner. Förvärvet innebär att Azets Sverige etablerar sig som en ledande kombibyrå med lokal närvaro i över 30 städer och utökar med 270 ytterligare medarbetare.
Vi är på en spännande tillväxtresa och ser fram emot att välkomna nya talanger som vill vara med och stärka vår position som marknadsledare. För att nå våra ambitiösa mål söker vi kontinuerligt efter personer med rätt kompetens, och vi rekryterar nu över hela Sverige. Om du drivs av att hitta lösningar, effektivisera och utveckla verksamheter, kommer du att trivas hos oss på Azets. För oss är innovation och affärsnytta inte bara viktiga mål – det är det vi strävar efter varje dag.
Välkommen inom något av våra fokusområden:
- Revision
- Revisions- och rådgivning till kommuner och regioner.
- Skatterådgivning
- Legal, Risk & Compliance
- Hållbarhet
- Redovisningskonsult, -specialist
- Lön
- Affärs- och verksamhetsstöd (HR, Marketing, Finance, Sales)
Fyll i frågeformuläret under ansökningsknappen och bifoga ditt CV så hör av vi av oss om vi tror oss ha en matchande roll för dig.
Bli en del av Amazing Azets
Våra 9 000 medarbetare (350+ i Sverige) erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 100 000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. För att trivas hos oss på Azets är du en person som gillar utveckling, självledarskap och vill arbeta enligt våra företagsvärderingar.
Frågor:
Mikaela Forsblom, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.forsblom@azets.com
#LI-Hybrid #LI-MK1
Är du konsult inom ekonomi, lön eller HR med eget bolag och pigg på nya uppdrag? Då vill vi gärna inkludera dig i vårt nätverk för ett eventuellt framtida samarbete.
Azets har kontakt med tusentals företag i hela Sverige som behöver hjälp med alla möjliga uppgifter inom ekonomi, lön och HR, både långsiktigt och i kortare uppdrag.
Vi har vana av att tillsätta konsulter på alla nivåer, allt från assistent upp till chefspositioner inom ekonomi, lön och HR. Även om du är ny i karriären eller har arbetat i 30 år så är du varmt välkommen att skicka in din ansökan. Oavsett roll, erfarenhet och ort är vi intresserade av att komma i kontakt med kompetenta och professionella frilanskonsulter.
Vi samarbetar gärna med dig som är:
- Engagerad
- Kundorienterad
- Flexibel
- Ansvarstagande
Skicka in ditt CV och berätta kort om dig själv, dina kompetenser och systemkunskaper. Bifoga gärna ett personligt brev där du berättar om vilken typ av uppdrag som du är intresserad av (omfattning, ort, typ av roll etc.) så tar vi kontakt med dig när vi hittar passande uppdrag för just din profil.
Amazing Azets
Välkommen till en arbetsplats med högt i takt där du sätter gränserna för din egen karriärutveckling. Hos Azets har vi över 7.500 medarbetare som tillsammans hjälper 94.000 kunder med deras verksamhetskritiska uppgifter inom ekonomi, lön och HR. Vi fokuserar på våra medarbetares välmående och utveckling. Samarbete är ett nyckelord och vi hjälps åt i våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. I dagsläget är vi drygt 350 medarbetare i Sverige och fortsätter att växa.
Kontaktperson:
Sanna Törngren, Recruitment Specialist, sanna.torngren@azets.com
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-Hybrid
- Azets.se
- talentlink