Sök lediga tjänster hos Azets
Vill du ta nästa steg i din karriär som skattekonsult? Azets är en internationell aktör inom ekonomi, lön och HR, med 350+ medarbetare i Sverige och 9000 internationellt. I sommar expanderar Azets Sverige genom att förvärva KPMG Sveriges verksamhet för revision, rådgivning och skatt för små och medelstora företag, samt kommuner och regioner. Med detta förvärv etablerar vi oss i över 30 städer och välkomnar 270 nya kollegor. Med ökad efterfrågan på skattetjänster kan du bli en del av vår tillväxtresa och vara med och utveckla framtidens skattetjänst på Azets!
Här får du arbeta med duktiga skatterådgivare inom något av områden moms, SME rådgivning eller ideell sektor. Våra skattespecialister är kända för sin affärsmässighet, djupa förståelse och specialistkompetens.
Vårt fokus ligger på att stödja små och medelstora företag inom Sverige. Vi letar efter dig som är en erfaren rådgivare inom svensk beskattning. Vi söker efter dig som vill vara med och utveckla vår skatteverksamhet och använda din specialistkompetens för att förstärka vår leverans ytterligare inom moms, SME rådgivning eller ideell sektor.
Dina egenskaper & kvalifikationer
- Jurist eller civilekonom med minst 5 års relevant erfarenhet som skatterådgivare eller skattespecialist
- Kundorienterad i ditt förhållningssätt
- Ambitiös, nyfiken och lätt för att kommunicera
- Professionella kunskaper i både tal och skrift på svenska och engelska
Utöver det ser vi att du drivs av affären och vill gärna handleda och utveckla juniora kollegor inom skatteområdet.
Bli en del av Amazing Azets
Vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare. Azets strävar efter att vara förstahandsvalet för de bästa medarbetarna och ledarna i vår bransch. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden. Vi vill att våra medarbetare ska kunna ha en lång och hållbar karriär hos oss och har därför tagit fram ett förmånspaket som både gynnar din individuella utveckling och välmående samt balans i livet.
Placering är enligt överenskommelse. I dagsläget finns våra skattespecialister i Växjö, Jönköping, Borås och Borlänge men vi ser gärna att du kan sitta på en av våra 30 orter. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Tillträde är enligt överenskommelse, dock tidigast efter sommaren. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktperson:
Talent Acquisition & Employer Branding, Mikaela Forsblom mikaela.forsblom@azets.com
#LI-Hybrid #LI-MK1
Är du en erfaren och engagerad revisor som söker nya utmaningar? På Azets får du chansen att arbeta med kunder inom segmenten små- och medelstora företag, ideell sektor, offentlig verksamhet med fokus på kommuner och regioner. Tillsammans med härliga kollegor får du stora möjligheter att växa och påverka din karriärväg som auktoriserad revisor. Hos oss på Azets kan du verkligen göra skillnad.
Azets är en ledande internationell koncern som erbjuder tjänster inom lön, ekonomi och HR. Med över 300 medarbetare i Sverige och 9 000 globalt, är vi på väg att växa ännu mer. Till sommaren kommer Azets Sverige att förvärva delar av KPMG Sveriges verksamhet inom revision, rådgivning och skattetjänster för små och medelstora företag samt kommuner och regioner. Detta innebär att vi etablerar lokal närvaro i över 30 städer och välkomnar 270 nya kollegor. Bli en del av vår spännande tillväxtresa och bidra till att forma framtiden för vår verksamhet!
Din roll hos oss
Som erfaren revisor hos Azets kommer du att leda arbetet i skräddarsydda team med kvalificerade medarbetare, för att möta våra kunders specifika behov och förväntningar. Du leder revisioner vilket inkluderar allt från granskning av redovisningsposter och finansiella rapporter till revisionsnära rådgivning, relationsbyggande med kunder. Vi strävar efter att alltid ligga i framkant, vilket innebär att du får möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och anpassa dig till förändringar i vår omvärld.
Med ökade krav på hållbarhetsrapportering blir granskning av dessa rapporter en naturlig och viktig del av vår revision. Detta ger dig möjlighet att utvecklas inom ett område som främjar ansvarsfullt företagande och stärker hållbarhetsaspekterna i företagsstyrningen.
Dina egenskaper och kvalifikationer
Vi söker dig som är:
- Auktoriserad revisor eller har arbetat som revisor i 2-5 år och har siktet inställt på auktorisation.
- Är flytande i både svenska och engelska.
Som person är du lyhörd, kommunikativ och har en stark vilja att hjälpa andra att hitta lösningar. Med fokus på kvalitet och resultat tar du initiativ, arbetar affärsinriktat och ser möjligheter i förändring. Ditt flexibla synsätt och din förmåga att se saker ur flera perspektiv gör att du anpassar dig snabbt och levererar med precision.
Vad vi erbjuder
Hos Azets får du goda utvecklingsmöjligheter och chansen att arbeta med den typ av kunder som du har ett brinnande intresse för. Du kommer att utmanas i spännande uppdrag hos våra kunder och erbjudas ett omväxlande och ansvarsfullt arbete med nära kundkontakter. Våra medarbetare är vårt ansikte utåt och våra kunder väljer Azets som samarbetspartner tack vare vår yrkesetik, vårt engagemang i uppdragen och hög kvalitet i våra leveranser. Hos oss får du arbeta proaktivt med att leverera branschanpassade tjänster som skapar mervärde för våra kunder.
Ansökan
Din ansökan består av CV och motivering till varför du är intresserad av rollen som erfaren revisor på Azets. Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Startdatum för tjänsten är flexibelt och beslutas efter överenskommelse, placering på något av våra 30-tal kontor i Sverige.
Ansökningsprocessen består av intervjuer, kapacitetstester och referenstagning samt kredit-och bakgrundskontroll.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktperson:
Mikaela Forsblom, Talent Acquisition & Employer Branding.
#LI-Hybrid1 #LI-MK1
Azets är en ledande internationell koncern som erbjuder tjänster inom lön, ekonomi och HR. Med över 300 medarbetare i Sverige och 9 000 globalt, är vi på väg att växa ännu mer. Till sommaren kommer Azets Sverige att förvärva delar av KPMG Sveriges verksamhet inom revision, rådgivning och skattetjänster för små och medelstora företag samt kommuner och regioner. Detta innebär att vi etablerar lokal närvaro i över 30 städer och välkomnar 270 nya kollegor. Bli en del av vår spännande tillväxtresa och bidra till att forma framtiden för vår verksamhet!
Hos Azets får du möjlighet att arbeta med en varierad kundkrets inom offentlig sektor, inklusive kommuner, regioner och statliga myndigheter. Tillsammans med engagerade och inspirerande kollegor erbjuds du fantastiska möjligheter att utvecklas och forma din karriär som revisor med inriktning mot offentlig sektor.
Som erfaren revisor hos Azets kommer du att leda arbetet i team med kvalificerade medarbetare, skräddarsydda för att möta våra kunders specifika behov och förväntningar. Rollen inkluderar allt från granskning av redovisningsposter och finansiella rapporter till revisionsnära rådgivning och relationsbyggande med kunder.
I rollen ingår också sälj- och marknadsansvar och ett driv att vilja växa vår affär, som anpassas till din erfarenhet. Utifrån dina tidigare erfarenheter så kommer du få arbetsuppgifter och uppdrag som matchar din kompetens och som utmanar dig i din utveckling.
Dina egenskaper och kvalifikationer
Vi söker dig som är:
- Auktoriserad revisor eller har arbetat som revisor i 2–5 år, och har siktet inställt på auktorisation.
- Intresserad av offentligt styrda organisationer, deras förutsättningar och de utmaningar de står inför.
- Flytande i både svenska och engelska.
Vi ser det som särskilt meriterande om du har erfarenhet av offentlig verksamhet, kommunal revision eller verkat som certifierad kommunal revisor. Som person är du lyhörd, kommunikativ och har en stark vilja att hjälpa andra att hitta lösningar. Med fokus på kvalitet och resultat tar du initiativ, arbetar affärsinriktat och ser möjligheter i förändring. Ditt flexibla synsätt och din förmåga att se saker ur flera perspektiv gör att du anpassar dig snabbt och levererar med precision.
Vad vi erbjuder
Som revisor hos Azets med inriktning på offentlig sektor får du möjlighet att delta i utmanande och komplexa projekt, hos våra kunder inom offentlig sektor, som har betydande påverkan på samhället. Vi erbjuder kontinuerlig kompetensutveckling för att du ska kunna fördjupa dina kunskaper och färdigheter för revision mot offentlig sektor. Du blir en del av ett dynamiskt team med erfarna kollegor som stödjer din professionella utveckling och hjälper dig att växa i din roll.
Våra medarbetare är vårt ansikte utåt och våra kunder väljer Azets som samarbetspartner tack vare vår yrkesetik, vårt engagemang i uppdragen och hög kvalitet i våra leveranser. Hos oss får du arbeta proaktivt med att leverera branschanpassade tjänster som skapar mervärde för våra kunder. Vi strävar efter att alltid ligga i framkant, vilket innebär att du får möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och anpassa dig till förändringar i vår omvärld.
Startdatum för tjänsten är flexibelt och beslutas efter överenskommelse, placering på något av våra 30 kontor.
Vill du göra skillnad tillsammans med oss?
Din ansökan består av CV och motivering till varför du är intresserad av rollen som erfaren revisor med inriktning mot offentlig sektor på Azets. Vill du veta mer om tjänsten innan du söker är du varmt välkommen att kontakta Mikaela Forsblom, Talent Acquisition & Employer Branding. Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Ansökningsprocessen består av intervjuer, kapacitetstester, case och referenstagning samt kredit-och bakgrundskontroll.
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-Remote#LI-MK1
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom redovisning, lön och HR. Till sommaren avser Azets Sverige att förvärva KPMG Sveriges verksamhet inom revisions-, rådgivnings- och skattetjänster till små företag samt delar av verksamheten till medelstora företag på vissa orter. Det innefattar även revisions- och rådgivningstjänster till statliga myndigheter, kommuner och regioner.
Förvärvet innebär att Azets Sverige etablerar sig som en ledande kombibyrå med lokal närvaro i över 30 städer och utökar med 270 ytterligare medarbetare.
Vill du vara en del av en dynamisk arbetsmiljö där innovation och hållbar utveckling är i fokus för att forma framtidens offentliga sektor? Hos oss får du möjlighet att arbeta med en mångfald av projekt som påverkar samhället och invånare till det bättre. Här får du med och bygga och utveckla rådgivningen inom Government Advisory Services som fokuserar på offentlig sektor.
Din roll hos oss
Som rådgivare hos Government Advisory Services kommer du att arbeta i team och genomföra rådgivningsuppdrag för våra kunder. Du kommer att få möjligheten att delta i marknadsarbete, anbudsarbete samt genomföra olika typer av uppdrag inom offentliga Sverige. För de mer seniora rollerna förväntas du även leda dessa uppdrag och ta på dig ett säljansvar som anpassas efter din erfarenhet.
Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får stort eget ansvar och möjlighet att växa. Vi arbetar tillsammans som ett team och delar erfarenheter dagligen. Här får du utvecklas snabbt och bidra till projekt som verkligen gör skillnad för offentliga Sverige. Oavsett senioritet kommer du att få möjlighet att utvecklas i en föränderlig miljö där du kan hantera flera projekt samtidigt eller fokusera på större, långsiktiga projekt.
Government Advisory Services har ramavtal med de flesta statliga myndigheter genom Kammarkollegiet, samt med flera stora kommuner och regioner i Sverige. Detta ger möjligheter för rätt person att växa i sin yrkesroll och bidra till en innovativ och hållbar offentlig sektor i Sverige.
Du kommer att ha en Performance Manager som coachar dig och hjälper dig att nå dina mål. Tillsammans utformar ni en individuell utvecklingsplan redan från starten. En karriär hos oss ger dig insikt i offentlig sektors olika verksamheter och en bred förståelse för olika offentliga organisationer och institut, vilket ger ovärderlig erfarenhet och ett brett affärsperspektiv.
Kvalifikationer
- Akademisk examen inom företagsekonomi, nationalekonomi, offentlig förvaltning, statsvetenskap, juridik eller liknande områden.
- Minst 2, gärna flera års erfarenhet som rådgivningskonsult.
- Erfarenhet av uppdrag inom offentlig sektor.
- Flytande på svenska i tal och skrift.
Bli en del av Amazing Azets
Vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare. Azets strävar efter att vara förstahandsvalet för de bästa medarbetarna och ledarna i vår bransch. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden. Vi vill att våra medarbetare ska kunna ha en lång och hållbar karriär hos oss och har därför tagit fram ett förmånspaket som både gynnar din individuella utveckling och välmående samt balans i livet.
Tjänsten är tillsvidare och placering kan vara på något av våra 30 kontor i Sverige. Våra kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Örebro, Helsingborg, Halmstad, Jönköping, Borås, Eskilstuna, Västerås, Sundsvall, Skellefteå, Luleå, Umeå, Borlänge, Växjö mfl.
Ansökan
Vill du göra skillnad tillsammans med oss? Om du är intresserad och vill anta en ny utmaning ser vi fram emot din ansökan innehållande CV. För kandidater med upp till två års erfarenhet önskar vi även betygskopior/intyg från universitet eller högskola. Vi kommer att intervjua intressanta kandidater löpande, så vänta inte med din ansökan. Varmt välkommen till Azets!
Kontaktperson:
Morteza Ashouri, Business Leader Consulting, Goverment Advisory Services, morteza.ashouri@kpmg.se
#LI-Hybrid #LI-MK1
Är du konsult inom ekonomi, lön eller HR med eget bolag och pigg på nya uppdrag? Då vill vi gärna inkludera dig i vårt nätverk för ett eventuellt framtida samarbete.
Azets har kontakt med tusentals företag i hela Sverige som behöver hjälp med alla möjliga uppgifter inom ekonomi, lön och HR, både långsiktigt och i kortare uppdrag.
Vi har vana av att tillsätta konsulter på alla nivåer, allt från assistent upp till chefspositioner inom ekonomi, lön och HR. Även om du är ny i karriären eller har arbetat i 30 år så är du varmt välkommen att skicka in din ansökan. Oavsett roll, erfarenhet och ort är vi intresserade av att komma i kontakt med kompetenta och professionella frilanskonsulter.
Vi samarbetar gärna med dig som är:
- Engagerad
- Kundorienterad
- Flexibel
- Ansvarstagande
Skicka in ditt CV och berätta kort om dig själv, dina kompetenser och systemkunskaper. Bifoga gärna ett personligt brev där du berättar om vilken typ av uppdrag som du är intresserad av (omfattning, ort, typ av roll etc.) så tar vi kontakt med dig när vi hittar passande uppdrag för just din profil.
Amazing Azets
Välkommen till en arbetsplats med högt i takt där du sätter gränserna för din egen karriärutveckling. Hos Azets har vi över 7.500 medarbetare som tillsammans hjälper 94.000 kunder med deras verksamhetskritiska uppgifter inom ekonomi, lön och HR. Vi fokuserar på våra medarbetares välmående och utveckling. Samarbete är ett nyckelord och vi hjälps åt i våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. I dagsläget är vi drygt 350 medarbetare i Sverige och fortsätter att växa.
Kontaktperson:
Sanna Törngren, Recruitment Specialist, sanna.torngren@azets.com
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-Hybrid
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR, vi är i dagsläget 350+ medarbetare i Sverige och 9000 + globalt. Med det förvärv vi avser att göra till sommaren kommer vi välkomna ytterligare 270 kollegor i Sverige. Är du nyfiken på löneoutsourcing med goda möjligheter att påverka din egen karriärutveckling? Härligt, då välkomnar vi dig till vårt varma Hogia team.
Som Payroll Consultant på Azets får du möjlighet att arbeta i en roll där kvalitet och effektivitet går hand i hand. Vi har byggt ett av Sveriges mest automatiserade och effektiva arbetssätt för lönehantering, vilket innebär att du som expert kan fokusera på det som verkligen gör skillnad – att säkerställa att lönerna levereras korrekt, i tid och enligt kundens behov.
Huvudsakliga ansvarsområden:
- Kvalitetssäkring av löneleverans för svenska kunder, där du säkerställer att alla processer löper smidigt och enligt överenskommelse.
- Automatisering av delar av löneprocessen, vilket gör att du kan arbeta mer effektivt och bidra till ytterligare förbättringar i våra arbetsflöden.
- Kundkontakt och rådgivning, där du ger löne- och HR-relaterat stöd både till kundens kontaktperson och ibland även till anställda direkt.
- Ansvar för din egen portfölj av kunder, där du säkerställer en hög servicenivå, upprätthåller goda relationer och driver löneleveransen enligt uppsatta mål.
Vi söker dig som har:
- Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete, och gärna erfarenhet av att arbeta som konsult.
- Goda kunskaper i engelska, då vi arbetar internationellt och du kommer att ha kontakt med kollegor och kunder på engelska.
- Erfarenhet av Hogia och Excel är meriterande, men framför allt söker vi en person som är bekväm med att arbeta i digitala system och som vill bidra till automatiseringen av löneprocessen.
- Ett teamfokus där du gärna stöttar dina kollegor och hjälper till att skapa en bra arbetsmiljö.
Azets erbjuder dig
Azets är ett modernt, väletablerat företag som värnar om våra medarbetares välmående och utveckling. Därför erbjuder vi alla våra konsulter:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra grenar inom vårt kompetens-träd (System, kund, HR mm)
- Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
- Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Hälsofrämjande aktiviteter, massage på kontoret, schysst friskvårdsbidrag och massa roliga teamaktiviteter
Bli en del av Amazing Azets
Placering är antingen på vårt kontor i Solna (Stockholm) eller i Göteborg, tillträde innan eller efter sommaren. Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker?
Vid frågor, kontakta Arlinda Binaku, Consultant Manager arlinda.binaku@azets.com eller Caroline Bergendahl, Talent Acquisition caroline.bergendahl@azets.com
#LI-Hybrid
Söker du ett spännande arbete vid sidan av studierna där du får arbeta med revision? Vi söker drivna studenter som vill arbeta i rollen som revisorsassistent till vår nya satsning av ett Delivery Center i Kristianstad. Här får du tillsammans med dina kollegor enorma möjligheter att utvecklas och skapa din egen framtid. Hos oss kan du räkna med att göra skillnad för våra kunder.
Om oss
Delivery Center Sweden är en avdelning med studenter fördelat i ett flertal städer som främst stöttar med framtidens digitala lösningar och standardiserade arbetsuppgifter inom revision. Efterfrågan och behovet av våra tjänster ökar. Vi etablerar nu Delivery Center på fler orter i Sverige och letar efter fler drivna medarbetare. Avdelningen består främst av ekonomi- och ingenjörsstuderande studenter med ett intresse för ekonomi, revision och företagande. Vi söker nu dig som vid sidan av studierna vill arbeta deltid med revision och bli en del av vårt team i Kristianstad.
Din roll
Som medarbetare hos oss kommer du främst arbeta med att assistera våra revisorer vid granskning av mindre ekonomiska föreningar så som exempelvis bostadsrättsföreningar. Att vi arbetar främst mot mindre kunder skapar möjlighet att delta i hela revisionsprocessen från ax till limpa och ha nära kontakt med kunden och revisorer. Tillsammans med dina kollegor skapar du dig en uppfattning om dina kunders verksamhet och om risker och möjligheter. Du får arbeta i en roll som innebär nya utmaningar, nya möten och nya affärsperspektiv på daglig basis. Du ingår i ett team med tight gemenskap där samarbetsvilja och arbetsglädje är hög.
Dina egenskaper och kvalifikationer
Det här är en tjänst för dig som läser till civilekonom, jurist, civilingenjör eller motsvarande, och siktar mot en karriär inom revision, skatt eller rådgivning. För tjänsten krävs ett grundläggande och genuint intresse för revisionsfrågor. Förutom att du är en person som gör det lilla extra ser vi att du är:
- Analytisk och har en problemlösande förmåga
- Kommunikativ och teamorienterad, både för internt- och kundarbete
Hos oss får du stor frihet under ansvar, därför krävs det att du är självgående och drivande som person. Du tycker även att det är roligt att utveckla andra och att hjälpa kunder att lösa problem.
Vad erbjuder vi dig?
Som medarbetare på Delivery Center får du en unik inblick i revisionsyrket och tillgång till ett stort nätverk över hela Sverige. Du får en bred kunskapsbas inom revision, IT och programvaror så som Excel och PowerPoint, med stora möjligheter till professionell vidareutveckling. Vi erbjuder en gedigen utbildningsplan som du får tillgång till direkt vid start och stärker dina kunskaper inom såväl revision som olika regelverk.
Rollen som deltidsarbetande revisorsassistent är flexibel, du har möjlighet att styra ditt eget schema så det passar med dina studier. Vi vill att du arbetar minst 16 timmar i veckan under våren och 8 timmar i veckan under hösten, med möjlighet att arbeta mer under vissa perioder.
Starta din karriär hos Azets
Azets är en internationell aktör inom ekonomi, lön och HR, med 350+ medarbetare i Sverige och 9000 internationellt. I sommar expanderar Azets Sverige genom att förvärva KPMG Sveriges verksamhet för revision, rådgivning och skatt för små och medelstora företag, samt kommuner och regioner. Med detta förvärv etablerar vi oss i över 30 städer och välkomnar 270 nya kollegor.
Din ansökan ska bestå av CV, betyg och personligt brev. Start är under hösten 2025. Vi arbetar med ett löpande urval vilket innebär att tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 11 maj, ansök därför snarast möjligt. Vill du veta mer om tjänsten innan du söker är du varmt välkommen att kontakta Annette Persson annette.persson@kpmg.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-DNI
Söker du ett spännande arbete vid sidan av studierna där du får arbeta med revision? Vi söker drivna studenter som vill arbeta i rollen som revisorsassistent till vår nya satsning av ett Delivery Center i Sundsvall. Här får du tillsammans med dina kollegor enorma möjligheter att utvecklas och skapa din egen framtid. Hos oss kan du räkna med att göra skillnad för våra kunder.
Om oss
Delivery Center Sweden är en avdelning med studenter fördelat i ett flertal städer som främst stöttar med framtidens digitala lösningar och standardiserade arbetsuppgifter inom revision. Efterfrågan och behovet av våra tjänster ökar. Vi etablerar nu Delivery Center på fler orter i Sverige och letar efter fler drivna medarbetare. Avdelningen består främst av ekonomi- och ingenjörsstuderande studenter med ett intresse för ekonomi, revision och företagande. Vi söker nu dig som vid sidan av studierna vill arbeta deltid med revision och bli en del av vårt team i Sundsvall.
Din roll
Som medarbetare hos oss kommer du främst arbeta med att assistera våra revisorer vid granskning av mindre ekonomiska föreningar så som exempelvis bostadsrättsföreningar. Att vi arbetar främst mot mindre kunder skapar möjlighet att delta i hela revisionsprocessen från ax till limpa och ha nära kontakt med kunden och revisorer. Tillsammans med dina kollegor skapar du dig en uppfattning om dina kunders verksamhet och om risker och möjligheter. Du får arbeta i en roll som innebär nya utmaningar, nya möten och nya affärsperspektiv på daglig basis. Du ingår i ett team med tight gemenskap där samarbetsvilja och arbetsglädje är hög.
Dina egenskaper och kvalifikationer
Det här är en tjänst för dig som läser till civilekonom, jurist, civilingenjör eller motsvarande, och siktar mot en karriär inom revision, skatt eller rådgivning. För tjänsten krävs ett grundläggande och genuint intresse för revisionsfrågor. Förutom att du är en person som gör det lilla extra ser vi att du är:
- Analytisk och har en problemlösande förmåga
- Kommunikativ och teamorienterad, både för internt- och kundarbete
Hos oss får du stor frihet under ansvar, därför krävs det att du är självgående och drivande som person. Du tycker även att det är roligt att utveckla andra och att hjälpa kunder att lösa problem.
Vad erbjuder vi dig?
Som medarbetare på Delivery Center får du en unik inblick i revisionsyrket och tillgång till ett stort nätverk över hela Sverige. Du får en bred kunskapsbas inom revision, IT och programvaror så som Excel och PowerPoint, med stora möjligheter till professionell vidareutveckling. Vi erbjuder en gedigen utbildningsplan som du får tillgång till direkt vid start och stärker dina kunskaper inom såväl revision som olika regelverk.
Rollen som deltidsarbetande revisorsassistent är flexibel, du har möjlighet att styra ditt eget schema så det passar med dina studier. Vi vill att du arbetar minst 16 timmar i veckan under våren och 8 timmar i veckan under hösten, med möjlighet att arbeta mer under vissa perioder.
Starta din karriär hos Azets
Azets är en internationell aktör inom ekonomi, lön och HR, med 350+ medarbetare i Sverige och 9000 internationellt. I sommar expanderar Azets Sverige genom att förvärva KPMG Sveriges verksamhet för revision, rådgivning och skatt för små och medelstora företag, samt kommuner och regioner. Med detta förvärv etablerar vi oss i över 30 städer och välkomnar 270 nya kollegor.
Din ansökan ska bestå av CV, betyg och personligt brev. Start är under hösten 2025. Vi arbetar med ett löpande urval vilket innebär att tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 11 maj, ansök därför snarast möjligt. Vill du veta mer om tjänsten innan du söker är du varmt välkommen att kontakta Annette Persson annette.persson@kpmg.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-DNI
Söker du ett spännande arbete vid sidan av studierna där du får arbeta med revision? Vi söker drivna studenter som vill arbeta i rollen som revisorsassistent till vår nya satsning av ett Delivery Center i Västerås. Här får du tillsammans med dina kollegor enorma möjligheter att utvecklas och skapa din egen framtid. Hos oss kan du räkna med att göra skillnad för våra kunder.
Om oss
Delivery Center Sweden är en avdelning med studenter fördelat i ett flertal städer som främst stöttar med framtidens digitala lösningar och standardiserade arbetsuppgifter inom revision. Efterfrågan och behovet av våra tjänster ökar. Vi etablerar nu Delivery Center på fler orter i Sverige och letar efter fler drivna medarbetare. Avdelningen består främst av ekonomi- och ingenjörsstuderande studenter med ett intresse för ekonomi, revision och företagande. Vi söker nu dig som vid sidan av studierna vill arbeta deltid med revision och bli en del av vårt team i Västerås.
Din roll
Som medarbetare hos oss kommer du främst arbeta med att assistera våra revisorer vid granskning av mindre ekonomiska föreningar så som exempelvis bostadsrättsföreningar. Att vi arbetar främst mot mindre kunder skapar möjlighet att delta i hela revisionsprocessen från ax till limpa och ha nära kontakt med kunden och revisorer. Tillsammans med dina kollegor skapar du dig en uppfattning om dina kunders verksamhet och om risker och möjligheter. Du får arbeta i en roll som innebär nya utmaningar, nya möten och nya affärsperspektiv på daglig basis. Du ingår i ett team med tight gemenskap där samarbetsvilja och arbetsglädje är hög.
Dina egenskaper och kvalifikationer
Det här är en tjänst för dig som läser till civilekonom, jurist, civilingenjör eller motsvarande, och siktar mot en karriär inom revision, skatt eller rådgivning. För tjänsten krävs ett grundläggande och genuint intresse för revisionsfrågor. Förutom att du är en person som gör det lilla extra ser vi att du är:
- Analytisk och har en problemlösande förmåga
- Kommunikativ och teamorienterad, både för internt- och kundarbete
Hos oss får du stor frihet under ansvar, därför krävs det att du är självgående och drivande som person. Du tycker även att det är roligt att utveckla andra och att hjälpa kunder att lösa problem.
Vad erbjuder vi dig?
Som medarbetare på Delivery Center får du en unik inblick i revisionsyrket och tillgång till ett stort nätverk över hela Sverige. Du får en bred kunskapsbas inom revision, IT och programvaror så som Excel och PowerPoint, med stora möjligheter till professionell vidareutveckling. Vi erbjuder en gedigen utbildningsplan som du får tillgång till direkt vid start och stärker dina kunskaper inom såväl revision som olika regelverk.
Rollen som deltidsarbetande revisorsassistent är flexibel, du har möjlighet att styra ditt eget schema så det passar med dina studier. Vi vill att du arbetar minst 16 timmar i veckan under våren och 8 timmar i veckan under hösten, med möjlighet att arbeta mer under vissa perioder.
Starta din karriär hos Azets
Azets är en internationell aktör inom ekonomi, lön och HR, med 350+ medarbetare i Sverige och 9000 internationellt. I sommar expanderar Azets Sverige genom att förvärva KPMG Sveriges verksamhet för revision, rådgivning och skatt för små och medelstora företag, samt kommuner och regioner. Med detta förvärv etablerar vi oss i över 30 städer och välkomnar 270 nya kollegor.
Din ansökan ska bestå av CV, betyg och personligt brev. Start är under hösten 2025. Vi arbetar med ett löpande urval vilket innebär att tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 11 maj, ansök därför snarast möjligt. Vill du veta mer om tjänsten innan du söker är du varmt välkommen att kontakta Annette Persson annette.persson@kpmg.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-DNI
Söker du ett spännande arbete vid sidan av studierna där du får arbeta med revision? Vi söker drivna studenter som vill arbeta i rollen som revisorsassistent till vår nya satsning av ett Delivery Center i Borås. Här får du tillsammans med dina kollegor enorma möjligheter att utvecklas och skapa din egen framtid. Hos oss kan du räkna med att göra skillnad för våra kunder.
Om oss
Delivery Center Sweden är en avdelning med studenter fördelat i ett flertal städer som främst stöttar med framtidens digitala lösningar och standardiserade arbetsuppgifter inom revision. Efterfrågan och behovet av våra tjänster ökar. Vi etablerar nu Delivery Center på fler orter i Sverige och letar efter fler drivna medarbetare. Avdelningen består främst av ekonomi- och ingenjörsstuderande studenter med ett intresse för ekonomi, revision och företagande. Vi söker nu dig som vid sidan av studierna vill arbeta deltid med revision och bli en del av vårt team i Borås.
Din roll
Som medarbetare hos oss kommer du främst arbeta med att assistera våra revisorer vid granskning av mindre ekonomiska föreningar så som exempelvis bostadsrättsföreningar. Att vi arbetar främst mot mindre kunder skapar möjlighet att delta i hela revisionsprocessen från ax till limpa och ha nära kontakt med kunden och revisorer. Tillsammans med dina kollegor skapar du dig en uppfattning om dina kunders verksamhet och om risker och möjligheter. Du får arbeta i en roll som innebär nya utmaningar, nya möten och nya affärsperspektiv på daglig basis. Du ingår i ett team med tight gemenskap där samarbetsvilja och arbetsglädje är hög.
Dina egenskaper och kvalifikationer
Det här är en tjänst för dig som läser till civilekonom, jurist, civilingenjör eller motsvarande, och siktar mot en karriär inom revision, skatt eller rådgivning. För tjänsten krävs ett grundläggande och genuint intresse för revisionsfrågor. Förutom att du är en person som gör det lilla extra ser vi att du är:
- Analytisk och har en problemlösande förmåga
- Kommunikativ och teamorienterad, både för internt- och kundarbete
Hos oss får du stor frihet under ansvar, därför krävs det att du är självgående och drivande som person. Du tycker även att det är roligt att utveckla andra och att hjälpa kunder att lösa problem.
Vad erbjuder vi dig?
Som medarbetare på Delivery Center får du en unik inblick i revisionsyrket och tillgång till ett stort nätverk över hela Sverige. Du får en bred kunskapsbas inom revision, IT och programvaror så som Excel och PowerPoint, med stora möjligheter till professionell vidareutveckling. Vi erbjuder en gedigen utbildningsplan som du får tillgång till direkt vid start och stärker dina kunskaper inom såväl revision som olika regelverk.
Rollen som deltidsarbetande revisorsassistent är flexibel, du har möjlighet att styra ditt eget schema så det passar med dina studier. Vi vill att du arbetar minst 16 timmar i veckan under våren och 8 timmar i veckan under hösten, med möjlighet att arbeta mer under vissa perioder.
Starta din karriär hos Azets
Azets är en internationell aktör inom ekonomi, lön och HR, med 350+ medarbetare i Sverige och 9000 internationellt. I sommar expanderar Azets Sverige genom att förvärva KPMG Sveriges verksamhet för revision, rådgivning och skatt för små och medelstora företag, samt kommuner och regioner. Med detta förvärv etablerar vi oss i över 30 städer och välkomnar 270 nya kollegor.
Din ansökan ska bestå av CV, betyg och personligt brev. Start är under hösten 2025. Vi arbetar med ett löpande urval vilket innebär att tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 11 maj, ansök därför snarast möjligt. Vill du veta mer om tjänsten innan du söker är du varmt välkommen att kontakta Annette Persson annette.persson@kpmg.se
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-DNI
Välkommen till Azets, ett outsourcingbolag där du får arbeta med mycket internationella kunder i en spännande och dynamisk arbetsmiljö. Är du personen som älskar utmaningar, kundservice och framförallt lön? Härligt, då välkomnar vi dig till vårt Nordenteam.
Arbetet som lönekonsult i nordenteamet består till stor del av kvalitetssäkring av leverans av svenska löner mot våra nordiska kunder, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt som lönespecialist med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda. Tillsammans med kollegor och kund utvecklar du löpande dina kunder och har fokus på affärsutveckling.
Arbetet innebär också
- Ansvara för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet
- Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi
- Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag
Vi söker dig som har
- Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete
- Erfarenhet av Agda ps
- Goda kunskaper i Engelska & svenska
- Teamfokus och gärna stöttar upp dina kollegor
Excel vana är meriterande. Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult ses som mycket meriterande.
Azets erbjuder dig
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. Vi är drygt 350 st i Sverige, vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare, både digitalt och genom personliga möten. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden. Som ett modernt, väletablerat företag värnar vi om våra medarbetares välmående och utveckling. Därför erbjuder vi alla våra konsulter bla:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra specialistområden (System, kund, HR mm)
- Utvecklingsaktiviteter och utbildningar utöver utvecklande arbetsuppgifter
- Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Wellbeing paket med schysst friskvårdsbidrag, kostnadsfri massage på kontoret och hälsofrämjande aktiviteter
- Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF.
Bli en del av Amazing Azets
Placering är i Rotebro, Stockholm eller Göteborg och tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker?
Vid frågor, kontakta Linda Österholm, rekryterande chef, linda.osterholm@azets.com eller Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-Hybrid #LI-MK1
IDUR grundades 2002 och är arbetsgivarens oberoende part inom tjänstepensioner. Sedan 2016 ägs IDUR av Azets som är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. I dagsläget är vi 350 + medarbetare i Sverige och 9000 globalt.
Säljare inom tjänstepension - Hjälp företag att optimera sina pensionskostnader
Vill du vara en nyckelspelare i ett växande företag med få konkurrenter och stora möjligheter? Vi söker nu en driven och relationsskapande säljare som vill hjälpa företag att optimera sina tjänstepensionskostnader och skapa långsiktigt värde.
Är du en vass B2B-säljare som älskar att bygga relationer och driva affärer i mål?
Som Business Sales tar du ansvar för hela säljprocessen – från första kontakt till avslut.
Ditt uppdrag är att:
- Prospektera och boka möten med beslutsfattare.
- Driva försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning.
- Bygga långsiktiga relationer med beslutsfattare inom ekonomi och HR.
- Skapa affärsmöjligheter genom nätverkande och branschevenemang.
Vi söker dig som
- Har erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom ekonomi, försäkring eller finans.
- Är en skicklig relationsbyggare som inger förtroende.
- Strukturer i ditt arbete och trivs med längre säljprocesser.
- Motiveras av att skapa verkligt affärsvärde för kunder.
Då vi har en lång säljcykel är det viktigt att du trivs med att arbeta strategiskt och långsiktigt. Vi erbjuder ett ägandeskap av säljprocessen, starkt stöd från våra experter och en unik möjlighet att påverka företagets tillväxt.
Erfarenhet från tjänstepension och finansiella tjänster är meriterande men inget krav – Vi ser till att du får den kunskap du behöver!
Vi erbjuder
- En nyckelroll i ett stabilt och växande företag
- Stort utrymme att påverka försäljningsstrategin och din egna utveckling
- En företagskultur där kompetens, samarbete och affärsmässighet står i fokus.
Bli en del av IDUR
Grunden i vår verksamhet är analys, kontroll och revision av företagets tjänstepensioner och att arbetsgivaren följer gällande avtal. Vi ansvarar även för administrationen och kontrollen av tjänstepensioner åt några av Sveriges största företag.
Placering är på vårt trevliga kontor i Täby, du rapporterar till COO, Petra Borin. Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning, startdag är enligt överenskommelse.
Låter det spännande? Sök idag!
#LI-MK1
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR, vi är i dagsläget 350 + medarbetare i Sverige och 9000 globalt. Med det förvärv vi avser att göra till sommaren kommer vi välkomna ytterligare 270 kollegor i Sverige och växa vårt tjänsteutbud inom revision. I takt med vårt spännande förvärv växer Azets marknadsteam och vi söker nu en Communication Specialist. Du blir en del av ett kreativt team som samarbetar med många andra delar av organisationen i och utanför Sverige.
Om rollen
Som Communication Specialist hos oss på Azets har du en central roll i att skapa och anpassa innehåll för att nå ut till våra målgrupper och stärka vårt varumärke och vår leadsgenerering. Du har flera kontaktytor internt och arbetar tätt med hela marknadsavdelningen och andra delar av organisationen.
Arbetet innebär i huvudsak
- Skapa och anpassa budskap för olika målgrupper för att driva engagemang. Planera, skriva och publicera innehåll i form av nyhetsbrev, bloggartiklar, guider och annat relevant material.
- Kvalitetssäkra och vidareutveckla delar av webbplatsens innehåll i samarbete med vår Web Editor, samt stötta säljavdelningen i hur vi bäst marknadsför våra tjänster.
- Ansvara för PR-arbetet genom att skriva pressmeddelanden, identifiera nyhetsvärdiga ämnen och delta i PR-aktiviteter, såsom mediekontakter och samarbeten med externa partners.
- Stödja ledningen i internkommunikation under vår förändringsresa, exempelvis genom att producera interna nyhetsbrev och visuellt förmedla budskap i PowerPoint.
- Eftersom vi är en relativt liten marknadsavdelning hjälps vi även åt i olika projekt och ansvarar för arbetsuppgifter utanför vår huvudsakliga roll.
Vi söker dig som har:
- Högskoleutbildning inom marknadsföring, ekonomi eller liknande.
- Flera års erfarenhet av liknande arbete inom marknadsföring och kommunikation.
- En hög språklig nivå och kan uttrycka dig klart och korrekt på svenska i skrift.
För att passa i rollen ser vi att du har ett stort intresse för att skriva och producera innehåll. Du trivs med att ta egna initiativ, skapa resultat och har lätt för att samarbeta med andra. Vi är en del av en större internationell koncern med en stor marknadsorganisation. Det innebär att du har tillgång till både stöd och expertis från kollegor i andra länder, vilket ger draghjälp i större initiativ och skapar möjligheter att utvecklas.
Bli en del av Amazing Azets
Hos Azets får du möjlighet att växa både personligt och professionellt i en kultur som präglas av självledarskap och engagemang. Vi värdesätter work-life balance och skapar gemenskap genom sociala aktiviteter, både på och utanför kontoret. Som ett värderingsdrivet företag vill vi att våra medarbetare ska trivas, utvecklas och känna stolthet över sitt arbete
Placering är på Azets huvudkontor i Solna och tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med önskad start i juni eller augusti. Förutom CV önskar vi ett personligt brev på svenska. Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker?
Vid frågor, kontakta Caroline Bergendahl, Talent Sourcer HR Professional, caroline.bergendahl@azets.com #LI-Hybrid #LI-CB2
Välkommen till Azets, vi erbjuder ett ständigt utvecklande arbete med globala, spännande kunder. Ser du dagligen förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets. Välkommen med din ansökan till tjänsten med placering i Solna!
ADP är en global löneaktör som har samarbetspartners runt om i världen. Vi är en av få ADP-partners i Sverige. I rollen som Senior Payroll Consultant på ADP möter du en bred variation av kunder och situationer. Du är en rådgivande part till kunderna och stöttar dem i frågor inom områden som lagar, kollektivavtal, pension och försäkring. Tillsammans med dina kollegor säkerställer du att kunderna får en god löneleverans och upplevelse av oss på Azets. Vi försöker alltid ligga steget före och vill att du är nyfiken på att utvecklas med oss. På ADP får du dagligen samarbeta med kompetenta och trevlig kollegor, vilket möjliggör för dig att växa i din profession.
Kravspecifikation
- Flerårig erfarenhet av självständigt lönearbete, fördelaktigt från outsourcingbranschen
- Goda kunskaper i lönesystemen: Agda ps &/eller Hogia Lön
- Goda kunskaper i Excel
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Amazing Azets
Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Totalt är vi 7500+ anställda, varav nästan 400 i Sverige. Hos oss är digitalisering och automatisering en frekvent process där vi hela tiden fokuserar på att utveckla framtidens outsourcing av ekonomi- & lönetjänster. Vi fokuserar på våra medarbetares välmående och utveckling. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. Du som medarbetare får:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa och specialisera dig inom system, process, kvalité, HR mm.
- Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
- Smarter working – hybrid arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Ett aktivt hälsoarbete, kostnadsfri massage och schysst friskvårdsbidrag
- Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
Placering är på huvudkontoret i Solna Business Park och tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Välkommen in med din ansökan!
Kontakt:
Linn Kjellberg, Konsultchef Solna, linn.kjellberg@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acuqisition & Employer branding, mikaela.karlstrom@azets.com
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-Hybrid #LI-MK1
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR, vi är i dagsläget 350 + medarbetare i Sverige och 9000 globalt. Med det förvärv vi avser att göra till sommaren kommer vi välkomna ytterligare 270 kollegor i Sverige och växa vårt tjänsteutbud inom revision. I samband med vårt spännande förvärv expanderar vi nu och söker två riskanalytiker som kommer att spela en nyckelroll i att stärka vår riskhantering och öka riskmedvetenheten inom organisationen. Ta chansen att bli en del av vår utvecklingsresa!
Om rollen
I rollen som Riskanalytiker kommer du att arbeta nära verksamheten för att stödja uppföljning och hantering av risker. Det är en affärsnära position som kräver en nära dialog med olika avdelningar och ett proaktivt arbetssätt för att identifiera, analysera och hantera risker kopplade till regelefterlevnad och finansiell brottslighet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Utföra riskanalyser och bedöma risker, inklusive KYC, AML och CTF, samt stödja verksamheten i att systematiskt identifiera och hantera risker
- Arbeta med uppföljning och rapportering av risker samt säkerställa att rätt åtgärder vidtas.
- Utveckla och förbättra riskhanteringsramverket samt säkerställa efterlevnad av regelverk som PTL-lagstiftning och KYC-processer.
- Analysera kund- och transaktionsbeteenden för att identifiera potentiella finansiella risker.
- Samarbeta med olika avdelningar för att integrera riskhantering i affärsprocesserna och bidra till att skapa en riskmedveten kultur i hela organisationen.
Vi söker dig som har:
- Examen inom ekonomi, finans, juridik eller annat relevant område.
- 1–3 års erfarenhet av riskhantering, intern kontroll eller regelefterlevnad.
- God förståelse för svenska och internationella regelverk inom risk och regelefterlevnad.
- Erfarenhet av arbete med regulatoriska krav, inklusive KYC, AML och CTF och erfarenhet av företagsövergripande riskhantering är meriterande.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Denna roll är perfekt för dig som har starka analytiska färdigheter, en förmåga att lösa problem effektivt och en proaktiv inställning. Du har ett strukturerat arbetssätt, är kommunikativ och trivs i en dynamisk och utvecklande miljö.
Bli en del av Amazing Azets
Vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare. Azets strävar efter att vara förstahandsvalet för de bästa medarbetarna och ledarna i vår bransch. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden.
Placering är på Azets huvudkontor i Solna, tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde är enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan redan idag!
Har du några funderingar innan du söker?
Vid frågor, kontakta Caroline Bergendahl, Talent Sourcer HR Professional, caroline.bergendahl@azets.com #LI-Hybrid #LI-CB2
Vill du vara med och driva tillväxt i ett framgångsrikt och etablerat konsultbolag i Östergötland? Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. Vi söker nu en tillväxt- och kundorienterad Konsultchef till vårt kontor i Linköping. Du kommer att spela en nyckelroll i att utveckla både vår affär och vår organisation inom redovisning, samtidigt som du leder ett engagerat team.
Som Konsultchef på vårt Linköpingskontor kommer du att ha ett stort ansvar för att bygga och stärka kundrelationer, samt driva tillväxt och lönsamhet för kontoret. Du leder ett team bestående av 8 kunniga och passionerade konsulter där du är en stödjande och inspirerande ledare. Tjänsten innebär en hög grad av operativt arbete, där du aktivt bidrar till att leverera värde till våra kunder och säkerställa att vi upprätthåller hög kvalitet och god lönsamhet.
I rollen får du möjlighet att arbeta med:
- Kontors- och konsultansvar: Leda och utveckla teamet samt säkerställa en effektiv och framgångsrik arbetsmiljö.
- Kund- och leveransansvar: Bygga starka kundrelationer och säkerställa lönsamma och kvalitativa leveranser.
- Strategisk förankring: Implementera och förankra företagets strategier och säkerställa deras genomförande på kontoret.
Vem är du?
För att trivas i rollen ser vi att du har en stark bakgrund inom redovisning och har en passion för att utveckla både människor och affärer. Du har erfarenhet av att leda team och har ett affärsmässigt fokus. Du trivs i en operativ roll och drivs av att skapa resultat och växa affären. Vidare ser vi att du är en strukturerad ledare som skapar mål och får saker att hända.
Vi söker dig som har:
- Seniora redovisningskunskaper och djup förståelse för redovisningsprocesser.
- Erfarenhet av att driva tillväxt genom kundrelationer och operativa leveranser.
- Professionella kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Erfarenhet av Excel och Fortnox på en god nivå.
- Meriterande: Erfarenhet från konsultbranschen och ledarskap i en dynamisk miljö.
I ditt ledarskap är du tydlig, kommunikativ och engagerande. Du är en naturlig ledare som skapar förtroende, sätter tydliga mål och inspirerar ditt team att nå nya höjder.
Vi på Azets
Azets är ett företag som ständigt strävar mot förbättringar vare sig det gäller kvalité, kundrelationer, system eller medarbetarperspektivet. Som chef får du arbeta med kompetenta chefskollegor och medarbetare i ett nära samarbete. Azets fokuserar på att stärka sina ledare och du får mycket stöd och utveckling i din chefsroll.
Om du vill arbeta på en arbetsplats där du kan göra en verklig skillnad och ha möjlighet att växa och utvecklas i din karriär, då är detta en möjlighet du inte vill missa, ansök nu och bli en av våra Amazing Leaders!
Låter detta som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.
Frågor: Christian Hoinard, Growth Director, christian.hoinard@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-hybrid #LI-MK1
Vill du vara med och driva tillväxt i ett framgångsrikt och etablerat konsultbolag? Azets är en internationell koncern med 9000 medarbetare varav knappt 400 i Sverige, som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR.
Vi söker nu en senior och kundorienterad redovisningskonsult. Möjlig placering på något av våra kontor i Norrköping, Linköping, Söderköping, Valdemarsvik eller Tullinge. Som senior Redovisningskonsult hos oss på Azets kommer du att arbeta nära våra ägarledda kunder och ta ansvar för både kvalificerad redovisning och strategisk rådgivning. Du spelar en central roll i vår fortsatta tillväxt och får möjlighet att påverka både interna arbetsprocesser och kundernas utveckling. Vi söker en självgående och driven person som har ett genuint intresse för att förbättra, effektivisera och skapa långsiktiga kundrelationer.
Vad innebär rollen?
- Eget kundansvar: Du utvecklar och förvaltar kundrelationer
- Månads- och årsredovisning: Ansvar för månadsbokslut, balansavstämningar, momsavstämning och deklarationer, samt årsredovisningar och inkomstdeklarationer.
- Löpande bokföring: Eventuellt viss löpande bokföring.
- Kundkontakt: Daglig kommunikation med kunder för att säkerställa att deras behov möts och identifiera förbättringsmöjligheter.
Vi söker dig som har:
- Flerårig erfarenhet av självständigt redovisningsarbete och bokslutsarbete.
- Erfarenhet av kundansvar och har tidigare arbetat i en konsulterande roll.
- Duktig i Excel
- Flytande svenska i tal och skrift.
Vi värdesätter att du är en person som drivs av utveckling och förbättring, både för dig själv och dina kunder. Du trivs med att arbeta strukturerat och ta ansvar, samtidigt som du vågar utmana status quo för att hitta nya, smartare lösningar.
Vi på Azets
Azets är ett företag som ständigt strävar mot förbättringar vare sig det gäller kvalité, kundrelationer, system eller medarbetarperspektivet. Om du vill arbeta på en arbetsplats där du kan göra en verklig skillnad och ha möjlighet att växa och utvecklas i din karriär, då är detta en möjlighet du inte vill missa. Möjlig placering är på något av våra kontor i Norrköping, Linköping, Söderköping, Valdermarsvik eller Tullinge.
Låter detta som ditt nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag!
Frågor: Christian Hoinard, Growth Director, christian.hoinard@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-MK1
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom redovisning, lön och HR. Till sommaren avser Azets Sverige att förvärva KPMG Sveriges verksamhet inom revisions-, rådgivnings- och skattetjänster till små företag samt delar av verksamheten till medelstora företag på vissa orter. Det innefattar även revisions- och rådgivningstjänster till kommuner och regioner. Förvärvet innebär att Azets Sverige etablerar sig som en ledande kombibyrå med lokal närvaro i över 30 städer och utökar med 270 ytterligare medarbetare.
Vi är på en spännande tillväxtresa och ser fram emot att välkomna nya talanger som vill vara med och stärka vår position som marknadsledare. För att nå våra ambitiösa mål söker vi kontinuerligt efter personer med rätt kompetens, och vi rekryterar nu över hela Sverige. Om du drivs av att hitta lösningar, effektivisera och utveckla verksamheter, kommer du att trivas hos oss på Azets. För oss är innovation och affärsnytta inte bara viktiga mål – det är det vi strävar efter varje dag.
Välkommen inom något av våra fokusområden:
- Revision
- Revisions- och rådgivning till kommuner och regioner.
- Skatterådgivning
- Legal, Risk & Compliance
- Hållbarhet
- Redovisningskonsult, -specialist
- Lön
- Affärs- och verksamhetsstöd (HR, Marketing, Finance, Sales)
Fyll i frågeformuläret under ansökningsknappen och bifoga ditt CV så hör av vi av oss om vi tror oss ha en matchande roll för dig.
Bli en del av Amazing Azets
Våra 9 000 medarbetare (350+ i Sverige) erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 100 000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. För att trivas hos oss på Azets är du en person som gillar utveckling, självledarskap och vill arbeta enligt våra företagsvärderingar.
Frågor:
Mikaela Forsblom, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.forsblom@azets.com
#LI-Hybrid #LI-MK1
Azets är en internationell aktör inom ekonomi, lön och HR, med 350+ medarbetare i Sverige och 9000 internationellt. I sommar expanderar Azets Sverige genom att förvärva KPMG Sveriges verksamhet för revision, rådgivning och skatt för små och medelstora företag, samt kommuner och regioner. Med detta förvärv etablerar vi oss i över 30 städer och välkomnar 270 nya kollegor. Bli en del av vår tillväxtresa med start i augusti och bygg din karriär inom revision hos oss!
Din roll hos oss
Som revisorsassistent arbetar du i ett flertal team med kvalificerade medarbetare. Teamen du arbetar med är skräddarsydda för att möta specifika förfrågningar och förväntningar från våra kunder inom segmenten små- och medelstora företag, kommuner och regioner samt ideell sektor. Tillsammans med dina kollegor skapar du dig en uppfattning om dina kunders verksamhet - om risker, såväl som möjligheter.
En revision innehåller många spännande delar: alltifrån intervjuer med nyckelpersoner till granskning av företagsspecifika processer, enskilda redovisningsposter och hela finansiella rapporter. Vi strävar efter att hela tiden ligga i framkant och utveckla vårt arbetssätt vilket kräver ständiga anpassningar till den senaste tekniken och vår omvärld vi verkar i. Under stora delar av året arbetar vi en del ute hos kund där du får använda dig av din relationsbyggande sida.
Med ökade krav på hållbarhetsrapportering blir på sikt även granskning av denna en naturlig och viktig del i vår revision. Hållbarhetsinformation ska integreras i årsredovisningens förvaltningsberättelse och granskas av en revisor eller extern granskare, vilket även ger dig möjligheter att utvecklas inom detta område.
Dina egenskaper och kvalifikationer
Vi söker dig som har Universitets-/högskoleexamen som ekonom eller motsvarande Ett intresse av att utveckla dig inom rådgivning och revision Fallenhet för ledarskap och ett affärssinne Fullständigt professionella kunskaper i svenska och engelska
Vi ser det som meriterande om du har:
- Utbildningsinriktning mot redovisning eller revision
- Läst kurser inom hållbarhet, programmering eller dataanalys
- Goda studieresultat
- Relevant arbetslivserfarenhet eller annat engagemang utanför studierna
Vi lägger stor vikt vid att noggrant välja de personer vi går vidare med i denna process, och söker därför dig som på något sätt särskiljer dig. Din examen och dina meriter utöver studierna visar på ett tydligt engagemang och driv, vilket speglas i dina studieresultat och eventuella extrajobb eller föreningsengagemang. Har du erfarenhet av arbete inom ekonomi eller service, antingen vid sidan av dina studier eller på heltid just nu? Tänk på att ta med detta i ditt CV, då det är något vi värdesätter för tjänsten.
De medarbetare vi söker kännetecknas av att vara prestigelösa, samarbetsvilliga och drivna, med förmågan att bygga relationer och skapa affärskontakter. Våra framtida kollegor har förmågan att leda projekt och processer, samt att hantera, sammanställa och analysera data. De trivs i en arbetsmiljö som erbjuder snabb personlig utveckling.
Bli en del av Amazing Azets
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Din ansökan består av CV, kopia på betyg (max 2 månader gammalt) och motivering till varför du är intresserad av rollen som revisorsassisten. Vill du veta mer om tjänsten innan du söker är du varmt välkommen att kontakta Caroline Bergendahl, Talent Sourcer HR Professional. Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Ansökningsprocessen består av intervjuer, kapacitetstester, case och referenstagning samt kredit-och bakgrundskontroll.
#LI-CB2
Azets är en internationell aktör inom ekonomi, lön och HR, med 350+ medarbetare i Sverige och 9000 internationellt. I sommar expanderar Azets Sverige genom att förvärva KPMG Sveriges verksamhet för revision, rådgivning och skatt för små och medelstora företag, samt kommuner och regioner. Med detta förvärv etablerar vi oss i över 30 städer och välkomnar 270 nya kollegor. Bli en del av vår tillväxtresa med start i augusti och bygg din karriär inom revision hos oss!
Din roll hos oss
Som revisorsassistent arbetar du i ett flertal team med kvalificerade medarbetare. Teamen du arbetar med är skräddarsydda för att möta specifika förfrågningar och förväntningar från våra kunder inom segmenten små- och medelstora företag, kommuner och regioner samt ideell sektor. Tillsammans med dina kollegor skapar du dig en uppfattning om dina kunders verksamhet - om risker, såväl som möjligheter.
En revision innehåller många spännande delar: alltifrån intervjuer med nyckelpersoner till granskning av företagsspecifika processer, enskilda redovisningsposter och hela finansiella rapporter. Vi strävar efter att hela tiden ligga i framkant och utveckla vårt arbetssätt vilket kräver ständiga anpassningar till den senaste tekniken och vår omvärld vi verkar i. Under stora delar av året arbetar vi en del ute hos kund där du får använda dig av din relationsbyggande sida.
Med ökade krav på hållbarhetsrapportering blir på sikt även granskning av denna en naturlig och viktig del i vår revision. Hållbarhetsinformation ska integreras i årsredovisningens förvaltningsberättelse och granskas av en revisor eller extern granskare, vilket även ger dig möjligheter att utvecklas inom detta område.
Dina egenskaper och kvalifikationer
Vi söker dig som har
- Universitets-/högskoleexamen som ekonom eller motsvarande
- Ett intresse av att utveckla dig inom rådgivning och revision
- Fallenhet för ledarskap och ett affärssinne
- Fullständigt professionella kunskaper i svenska och engelska
Vi ser det som meriterande om du har:
- Utbildningsinriktning mot redovisning eller revision
- Läst kurser inom hållbarhet, programmering eller dataanalys
- Goda studieresultat
- Relevant arbetslivserfarenhet eller annat engagemang utanför studierna
Vi lägger stor vikt vid att noggrant välja de personer vi går vidare med i denna process, och söker därför dig som på något sätt särskiljer dig. Din examen och dina meriter utöver studierna visar på ett tydligt engagemang och driv, vilket speglas i dina studieresultat och eventuella extrajobb eller föreningsengagemang. Har du erfarenhet av arbete inom ekonomi eller service, antingen vid sidan av dina studier eller på heltid just nu? Tänk på att ta med detta i ditt CV, då det är något vi värdesätter för tjänsten.
De medarbetare vi söker kännetecknas av att vara prestigelösa, samarbetsvilliga och drivna, med förmågan att bygga relationer och skapa affärskontakter. Våra framtida kollegor har förmågan att leda projekt och processer, samt att hantera, sammanställa och analysera data. De trivs i en arbetsmiljö som erbjuder snabb personlig utveckling.
Bli en del av Amazing Azets
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Din ansökan består av CV, kopia på betyg (max 2 månader gammalt) och motivering till varför du är intresserad av rollen som revisorsassisten. Vill du veta mer om tjänsten innan du söker är du varmt välkommen att kontakta Caroline Bergendahl, Talent Sourcer HR Professional. Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Ansökningsprocessen består av intervjuer, kapacitetstester, case och referenstagning samt kredit-och bakgrundskontroll.
#LI-CB2
Azets är en internationell aktör inom ekonomi, lön och HR, med 350+ medarbetare i Sverige och 9000 internationellt. I sommar expanderar Azets Sverige genom att förvärva KPMG Sveriges verksamhet för revision, rådgivning och skatt för små och medelstora företag, samt kommuner och regioner. Med detta förvärv etablerar vi oss i över 30 städer och välkomnar 270 nya kollegor. Bli en del av vår tillväxtresa med start i augusti och bygg din karriär inom revision hos oss!
Din roll hos oss
Som revisorsassistent arbetar du i ett flertal team med kvalificerade medarbetare. Teamen du arbetar med är skräddarsydda för att möta specifika förfrågningar och förväntningar från våra kunder inom segmenten små- och medelstora företag, kommuner och regioner samt ideell sektor. Tillsammans med dina kollegor skapar du dig en uppfattning om dina kunders verksamhet - om risker, såväl som möjligheter.
En revision innehåller många spännande delar: alltifrån intervjuer med nyckelpersoner till granskning av företagsspecifika processer, enskilda redovisningsposter och hela finansiella rapporter. Vi strävar efter att hela tiden ligga i framkant och utveckla vårt arbetssätt vilket kräver ständiga anpassningar till den senaste tekniken och vår omvärld vi verkar i. Under stora delar av året arbetar vi en del ute hos kund där du får använda dig av din relationsbyggande sida.
Med ökade krav på hållbarhetsrapportering blir på sikt även granskning av denna en naturlig och viktig del i vår revision. Hållbarhetsinformation ska integreras i årsredovisningens förvaltningsberättelse och granskas av en revisor eller extern granskare, vilket även ger dig möjligheter att utvecklas inom detta område.
Dina egenskaper och kvalifikationer
Vi söker dig som har
- Universitets-/högskoleexamen som ekonom eller motsvarande
- Ett intresse av att utveckla dig inom rådgivning och revision
- Fallenhet för ledarskap och ett affärssinne
- Fullständigt professionella kunskaper i svenska och engelska
Vi ser det som meriterande om du har:
- Utbildningsinriktning mot redovisning eller revision
- Läst kurser inom hållbarhet, programmering eller dataanalys
- Goda studieresultat
- Relevant arbetslivserfarenhet eller annat engagemang utanför studierna
Vi lägger stor vikt vid att noggrant välja de personer vi går vidare med i denna process, och söker därför dig som på något sätt särskiljer dig. Din examen och dina meriter utöver studierna visar på ett tydligt engagemang och driv, vilket speglas i dina studieresultat och eventuella extrajobb eller föreningsengagemang. Har du erfarenhet av arbete inom ekonomi eller service, antingen vid sidan av dina studier eller på heltid just nu? Tänk på att ta med detta i ditt CV, då det är något vi värdesätter för tjänsten.
De medarbetare vi söker kännetecknas av att vara prestigelösa, samarbetsvilliga och drivna, med förmågan att bygga relationer och skapa affärskontakter. Våra framtida kollegor har förmågan att leda projekt och processer, samt att hantera, sammanställa och analysera data. De trivs i en arbetsmiljö som erbjuder snabb personlig utveckling.
Bli en del av Amazing Azets
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Din ansökan består av CV, kopia på betyg (max 2 månader gammalt) och motivering till varför du är intresserad av rollen som revisorsassisten. Vill du veta mer om tjänsten innan du söker är du varmt välkommen att kontakta Mikaela Forsblom, Talent Acquisition & Employer Branding. Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Ansökningsprocessen består av intervjuer, kapacitetstester, case och referenstagning samt kredit-och bakgrundskontroll.
#LI-Hybrid
Vill du ha möjligheten att påbörja din lönekarriär i en internationell koncern som ligger i framkant gällande digitalisering? Som praktikant hos oss får du inblick i den kundorienterade konsultrollen och hur det är att arbeta inom outsourcing hos en ledande aktör i branschen. Du ges även möjlighet att arbeta med välkända bolag och en stor utvecklingskurva inom lönearbete.
Under LIA perioden kommer du, tillsammans med andra likasinnade på praktik hos oss, få ingå i vårt praktikprogram där du får:
- Kunskap om hur en modern lönefunktion fungerar
- En mentor som finns till för dig under hela din LIA period
- Daglig support och stöd från våra kompetenta kollegor
- Utbyta kunskap, både med medarbetare och andra praktikanter
- Inspiration kring vilka karriärvägar just du kan ta inom lön
Placering finns på kontor i Solna Business Park, Rotebro, Göteborg, Norrköping eller Malmö. För att du ska nå önskad utveckling under din LIA får du självklart stöttning och vägledning från oss under hela processen.
Vem är du:
- Student från yrkesförberedande skola med inriktning lön
- Du har LIA period under hösten 2025, önskvärt att perioden är minst 8 veckor lång
- Kundorienterad, med tidigare erfarenheter av kundrelationer och service
- Vetgirig med en vilja att utvecklas
- Ansvarstagande och drivande i ditt arbete
Vår ambition är att anställa praktikanter efter avslutad LIA och flera av våra tidigare praktikanter har gjort karriär hos oss!
”Det bästa med min praktik hos Azets var att jag fick en stor inblick i hur effektiv och omväxlande konsultrollen faktiskt är. Genom att få arbeta med egna kunder inom olika branscher fick jag även en bred grund som jag kommer bära med mig genom hela mitt yrkesliv.”- Cecilia, anställd lönekonsult i Malmö.
Såhär söker du:
Bifoga ditt CV och svara på några frågor om din LIA. Vi kommer att arbeta med tillsättningen av våra LIA platser löpande, så sök redan idag för att fånga din plats hos oss.
Kontaktperson: Caroline Bergendahl, caroline.bergendahl@azets.com
#LI-DNI
- Azets.se
- talentlink