Konsultchef inom Redovisning till växande företag i Linköping
Vill du vara med och driva tillväxt i ett framgångsrikt och etablerat konsultbolag i Östergötland? Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. Vi söker nu en tillväxt- och kundorienterad Konsultchef till vårt kontor i Linköping. Du kommer att spela en nyckelroll i att utveckla både vår affär och vår organisation inom redovisning, samtidigt som du leder ett engagerat team.
Som Konsultchef på vårt Linköpingskontor kommer du att ha ett stort ansvar för att bygga och stärka kundrelationer, samt driva tillväxt och lönsamhet för kontoret. Du leder ett team bestående av 8 kunniga och passionerade konsulter där du är en stödjande och inspirerande ledare. Tjänsten innebär en hög grad av operativt arbete, där du aktivt bidrar till att leverera värde till våra kunder och säkerställa att vi upprätthåller hög kvalitet och god lönsamhet.
I rollen får du möjlighet att arbeta med:
- Kontors- och konsultansvar: Leda och utveckla teamet samt säkerställa en effektiv och framgångsrik arbetsmiljö.
- Kund- och leveransansvar: Bygga starka kundrelationer och säkerställa lönsamma och kvalitativa leveranser.
- Strategisk förankring: Implementera och förankra företagets strategier och säkerställa deras genomförande på kontoret.
Vem är du?
För att trivas i rollen ser vi att du har en stark bakgrund inom redovisning och har en passion för att utveckla både människor och affärer. Du har erfarenhet av att leda team och har ett affärsmässigt fokus. Du trivs i en operativ roll och drivs av att skapa resultat och växa affären. Vidare ser vi att du är en strukturerad ledare som skapar mål och får saker att hända.
Vi söker dig som har:
- Seniora redovisningskunskaper och djup förståelse för redovisningsprocesser.
- Erfarenhet av att driva tillväxt genom kundrelationer och operativa leveranser.
- Professionella kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Erfarenhet av Excel och Fortnox på en god nivå.
- Meriterande: Erfarenhet från konsultbranschen och ledarskap i en dynamisk miljö.
I ditt ledarskap är du tydlig, kommunikativ och engagerande. Du är en naturlig ledare som skapar förtroende, sätter tydliga mål och inspirerar ditt team att nå nya höjder.
Vi på Azets
Azets är ett företag som ständigt strävar mot förbättringar vare sig det gäller kvalité, kundrelationer, system eller medarbetarperspektivet. Som chef får du arbeta med kompetenta chefskollegor och medarbetare i ett nära samarbete. Azets fokuserar på att stärka sina ledare och du får mycket stöd och utveckling i din chefsroll.
Om du vill arbeta på en arbetsplats där du kan göra en verklig skillnad och ha möjlighet att växa och utvecklas i din karriär, då är detta en möjlighet du inte vill missa, ansök nu och bli en av våra Amazing Leaders!
Låter detta som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.
Frågor: Christian Hoinard, Growth Director, christian.hoinard@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-hybrid #LI-MK1