Sök lediga tjänster hos Azets
Till finance-teamet bestående av 4 personer söker vi en Financial Controller. Teamet jobbar som ett shared servicecenter åt Azets svenska företag. I rollen arbetar du primärt med bokslut, analys och rapportering. Vidare ingår att granska kollegors löpande arbete samt finns tillgänglig för ad-hoc uppgifter inom financeområdet. Du får bolagsansvar för några av den svenska koncernens företag och arbetar nära redovisningsansvarig för Azets Sverige i det dagliga arbetet. Vi har ett bra samarbete med våra kollegor som tillhör ett systerbolag i Rumänien, vars löpande arbete du kvalitetssäkrar.
I rollen arbetar du även nära CFO med controlling, effektivisering av verksamheten och frågor från Group Finance i UK. Du får analysera finanserna och komma med konkreta förslag till värdeförbättring samt arbeta med målstryning och uppföljning.
Tjänsten innefattar varierande arbetsuppgifter med fokus på:
- Löpande redovisning
- Månads- och årsbokslut utifrån K2 & K3
- Koncernrapportering
- Inkasso, påminnelser och support till organisationen och leverantörer
Vi söker dig som har:
- Högskole-/universitetsutbildning inom ekonomi
- Flerårig erfarenhet av redovisningsarbete och koncernrapportering
- Erfarenhet av och intresse för ekonomisk analys och KPI
- Goda kunskaper i Excel
- Professionella kunskaper i svenska och engelska
Det är mycket meriterande om du kan Visma Business, HFM och Tableau, samt har erfarenhet av IFRS, årsredovisning och inkomstdeklarationer.
För att passa i rollen ser vi att du har hög grad självledarskap samt tar helhetsansvar för ditt arbete. Vidare ser vi att du har ett konsultativt förhållningssätt där du är nytänkande och innovativ samt strävar efter att hela tiden vara “one step ahead”.
Bli en del av Amazing Azets
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. I dagsläget är vi dryg 350 medarbetare i Sverige, 7500 globalt och fortsätter att växa. Azets strävar efter att vara förstahandsvalet för de bästa medarbetarna och ledarna i vår bransch. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden. Som anställd hos oss får du:
- En trevlig arbetsplats där det är högt i tak, utvecklande arbetsuppgifter och goda förutsättningar att lyckas med ditt uppdrag
- Schyssta förmåner inom hälsa och välmående
- Ett bra pensions- och försäkringssystem
- Hybrid-arbete med flexibla arbetstider och möjligheter till ett komplett hemmakontor
- Vara del av ett bolag som bryr sig, bland annat genom vår välgörenhetsorganisation Azets4Kids.
Placering är på Azets huvudkontor i Solna, arbetsledning sker av redovisningsansvarig och du rapporterar till CFO. Tillträde är enligt överenskommelse, välkommen med din ansökan redan idag!
Frågor: Stefan Thurn, CFO, stefan.thurn@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-Hybrid #LI-MK1
Till finance-teamet bestående av 4 personer söker vi dig som är lönespecialist med ett intresse för ekonomi. I rollen säkerställer du löneleveransen mot våra medarbetare inom svenska Azets koncernen. Arbetsuppgifterna omfattar även uppföljning och rapportering av KPI:er samt stöttar upp financekollegorna med analyser och ad-hoc arbete. I rollen samarbetar du nära med kollegorna i finance och HR teamet. Utöver det har vi ett bra samarbete med våra kollegor som tillhör ett systerbolag i Rumänien och assisterar genom att tillhandahålla oss administrativa delar av löneprocessen. I rollen går du in och stöttar genom att vara ett stöd och kvalitetssäkra leveransen som görs av våra rumänska kollegor. Här får du möjlighet att sätta din egen prägel och arbeta aktivt med att se över vad/vilka delar vi kan effektivisera genom nearshoring.
Tjänsten har varierande arbetsuppgifter inom lön med fokus på ekonomiaspekter snarare än HR. Ditt arbete kommer främst fokusera på:
- Löpande utveckla och förfina vår löneprocess
- Rapportering och KPI uppföljning
- Lönekörning och ansvar för svenska lönehanteringen
- Ad-hoc ekonomiska uppgifter
Vi söker din som har:
- Flerårig erfarenhet av självständigt lönearbete
- Fallenhet och intresse för analyser
- Goda kunskaper i Hogia lön + samt Excel
Bli en del av Amazing Azets
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. I dagsläget är vi dryg 350 medarbetare i Sverige, 7500 globalt och fortsätter att växa. Azets strävar efter att vara förstahandsvalet för de bästa medarbetarna och ledarna i vår bransch. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden. Som anställd hos oss får du:
- En trevlig arbetsplats där det är högt i tak, utvecklande arbetsuppgifter och goda förutsättningar att lyckas med ditt uppdrag
- Schyssta förmåner inom hälsa och välmående
- Ett bra pensions- och försäkringssystem
- Hybrid-arbete med flexibla arbetstider och möjligheter till ett komplett hemmakontor
- Vara del av ett bolag som bryr sig, bland annat genom vår välgörenhetsorganisation Azets4Kids.
Placering är på Azets huvudkontor i Solna, du rapporterar till CFO. Tillträde är enligt överenskommelse, välkommen med din ansökan redan idag!
Frågor: Stefan Thurn, CFO, stefan.thurn@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-Hybrid #LI-MK1
Azets är just nu i en spännande tillväxtfas och till vår avdelning SME Pay söker vi en lönekonsult som har erfarenhet av självständigt lönearbete och värdesätter goda kundrelationer med service i fokus. Vi tar ständigt kliv in i framtidens konsultarbete inom lön, vill du möta framtiden med oss?
Som lönekonsult kommer du att tillhöra vår avdelning som arbetar med små och medelstora, ofta internationella, lönekunder. Det är en bred roll där du kommer vara inkluderad i alla delar av kundresan. Vi har en nära relation till våra kunder som har en stor tilltro till oss och sätter ett högt värde på våra kunskaper. I teamet med 5 personer är det högt till tak och ett gott samarbete. Du kommer arbeta med kompetenta kollegor inom lön och redovisning på vårt kontor i centrala Malmö.
I den här rollen har du ansvar för dina egna kunder gällande service, lönsamhet, leverans och relation. Du hanterar tolkning av kollektivavtal, reseräkningar, friskvårdsbidrag och har helhetsansvar för en kvalitativ löneleverans. Därför är det viktigt att du har erfarenhet av att arbeta självständigt och strukturerat mot uppsatta deadlines.
För att lyckas i rollen har du:
- Flerårig erfarenhet med självständigt lönearbete
- Kunskaper i Visma lön 600 & Hogia lön +
- Vana att arbeta mot kund, gärna från outsourcing-branschen.
- Goda kunskaper i Engelska. Vi arbetar med internationella kunder och där engelskan är en del av vår vardag därför behöver du känna dig bekväm med att kommunicera på engelska i tal och skrift.
Amazing Azets
Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Totalt är vi 7500+ anställda, varav nästan 400 i Sverige. Hos oss är digitalisering och automatisering en frekvent process där vi hela tiden fokuserar på att utveckla framtidens outsourcing av ekonomi- & lönetjänster. Azets är en arbetsgivare som bryr sig, ett av våra initiativ är vår välgörenhetsorganisation Azets4Kids. Som medarbetare får du möjlighet att vara med och bidra till att göra världen bättre för barn via Azets4Kids.
Vi fokuserar på våra medarbetares välmående och utveckling. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. Du som medarbetare får bland annat:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF
- Smarter working – hybrid arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Ett aktivt hälsoarbete, kostnadsfri massage, schysst friskvårdsbidrag och hemarbetskontor.
- Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
Placering är på vårt Malmökontor, ett stenkast från Lilla Torg och tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Start är enligt överenskommelse och vi rekryterar löpande. Välkommen in med din ansökan!
Kontaktperson:
Jenny Rosenberg, Konsultchef SME Pay, jenny.rosenberg@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-hybrid #LI-MK1
Välkommen till Azets, vi erbjuder ett ständigt utvecklande arbete med globala, spännande kunder. Ser du dagligen förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets. Välkommen med din ansökan till tjänsten med placering i Solna!
ADP är en global löneaktör som har samarbetspartners runt om i världen. Vi är en av få ADP-partners i Sverige. I rollen som Senior Payroll Consultant på ADP möter du en bred variation av kunder och situationer. Du är en rådgivande part till kunderna och stöttar dem i frågor inom områden som lagar, kollektivavtal, pension och försäkring. Tillsammans med dina kollegor säkerställer du att kunderna får en god löneleverans och upplevelse av oss på Azets. Vi försöker alltid ligga steget före och vill att du är nyfiken på att utvecklas med oss. På ADP får du dagligen samarbeta med kompetenta och trevlig kollegor, vilket möjliggör för dig att växa i din profession.
Kravspecifikation
- Flerårig erfarenhet av självständigt lönearbete, fördelaktigt från outsourcingbranschen
- Goda kunskaper i lönesystemen: Agda ps & Hogia Lön
- Goda kunskaper i Excel
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Amazing Azets
Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Totalt är vi 7500+ anställda, varav nästan 400 i Sverige. Hos oss är digitalisering och automatisering en frekvent process där vi hela tiden fokuserar på att utveckla framtidens outsourcing av ekonomi- & lönetjänster. Vi fokuserar på våra medarbetares välmående och utveckling. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. Du som medarbetare får:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa och specialisera dig inom system, process, kvalité, HR mm.
- Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
- Smarter working – hybrid arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Ett aktivt hälsoarbete, kostnadsfri massage och schysst friskvårdsbidrag
- Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
Placering är på huvudkontoret i Solna Business Park och tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Välkommen in med din ansökan!
Kontakt:
Sara Adenborg, Konsultchef Solna, sara.adenborg@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acuqisition & Employer branding, mikaela.karlstrom@azets.com
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-Hybrid #LI-MK1
Crafting Data-Informed Experiences that Empower Users
Are you a passionate advocate for users? Do you believe that great design, driven by insightful research, has the power to transform the way people interact with digital products? Do you value the power of true teamwork? If so, we have an exciting opportunity for you to join Azets as a Senior UX Researcher & Strategist.
About Azets
Azets is not just a place to work; it is a company where you can invest your ingenuity and passion into directly improving our clients’ business landscapes. As a leader in accounting, tax, payroll, and business advisory services across the Nordics, UK, and Ireland, we empower over 100,000 clients through 190+ offices. Our purpose—improving the lives of our colleagues, our clients, and our communities—drives our dedication to delivering high-quality, personal services both digitally and in-person. Join us in our mission to support clients ranging from startups to blue-chip companies, helping them focus on what they do best while we handle the complexities of their accounting, tax, payroll, and other financial operations.
About Azets Software
As a crucial part of Azets Group, our 40-person Azets Software team pioneers software solutions, serving over 170,000 users from 30,000+ clients. With teams distributed across 8 countries, we thrive in a truly global and vibrant work environment.
Our Design and Research Journey
Enterprise software has historically lagged behind consumer applications in creating well-designed user experiences. Azets Software is committed to creating experiences that are on par with consumer apps in usability, functionality, and enabling users to achieve their goals. We've made significant strides towards this mission, including establishing our design system, forming cross-functional teams, and expanding our design organization under the leadership of James, our Head of Design.
As we continue to grow, we recognize the need for research-driven insights to further inform and elevate our design processes. We have ambitions to strengthen our capacity with disciplines such as service design, design ops, and most crucially—user research.
Our team, which currently consists of three user experience designers and three user interface designers focused on the design system, is dedicated to building trusting relationships, empathy, and supporting each other daily to help us be our best selves. Now, we are looking to add a research expert who can steer our design decisions with evidence-backed insights and foster a culture of continuous learning.
Your New Challenge...
As our Senior UX Researcher & Strategist, you will be at the forefront of our efforts to make data-driven decisions that significantly enhance our products' user experience. You will lead the charge of developing and executing research strategies that inform every level of our design and product development processes.
Key Responsibilities in your first year
Strategic Research Leadership
- Develop and implement a comprehensive research strategy that aligns with our business goals and drives user-centered innovation.
- Advocate for the integration of research into all stages of product development, ensuring that every decision is informed by data and user insights.
Data and Tools Optimization
- Assess and optimize the use of existing data sources and research tools,
- Identify, justify, and integrate new data sources and tools, ensuring that each choice is cost-effective and strategically enhances our understanding of user behavior and needs.
User Engagement and Insight Generation
- Innovate methods to access and engage users, even in challenging contexts, to gather meaningful and unbiased insights.
- Collaborate with internal teams and business units to facilitate research, ensuring that the voice of the user is always represented in our decision-making processes.
And beyond your first year...
Execution and Mentorship
- Lead large-scale research initiatives that provide deep insights into user needs and behaviors, directly influencing our product strategy.
- Establish research operations across the organisation. Build scalable processes, select the right tools, and embed research practices that ensure consistent, high-quality insights are integrated into every stage of our product development lifecycle.
- Mentor our design team and others
Research Roadmap and Continuous Improvement
- Create and maintain a research roadmap that drives continuous improvement in how we gather and utilize data.
- Work closely with data analysts to deliver actionable insights that inform and enhance product management and design.
Ideal Candidate
Experience
- Proven track record in senior research roles, particularly within complex organizations.
- Experience in setting up and scaling research strategies and operations.
- Deep expertise in both qualitative and quantitative research methods.
Skills
- Strategic thinking with the ability to translate research insights into impactful product and design decisions.
- Effective communication skills with the ability to influence and evangelize research at all organizational levels.
- Proficiency with research tools and data analytics platforms.
Mindset
- A proactive problem-solver who thrives in dynamic environments.
- A collaborative leader with a passion for fostering a research-driven culture.
- A mentor who enjoys empowering others to grow and succeed.
What We Offer
- Impact: Shape the future of our product strategy, design, and research processes.
- Growth: Lead a critical transformation within our organisation
- Flexibility: This position can be based out of any of Azets’ 190+ offices across the Nordics, UK, and Ireland. We support flexible remote work but value in-person interactions and expect weekly office attendance. Regular travel for meetings and workshops will also be required
- Culture: Join a collaborative and inclusive work environment that values diverse perspectives and fosters innovation.
Apply Now
If you're ready to drive meaningful change and enable data-informed experiences that empower users, we want to hear from you. Join us at Azets and help us create products that resonate with our customers and set new industry standards.
To apply, please submit your resume and a cover letter explaining why you're the ideal candidate for this role. For more information or questions, contact the recruiting Manager James McConnell, james.mcconnell@azets.com, or HR Manger Erica Lander, erica.lander@azets.com
#LI-Hybrid #LI-EL1
Välkommen till Azets, ett outsourcingbolag där du får arbeta med välkända kunder i en spännande och dynamisk arbetsmiljö. Är du personen som älskar utmaningar, kundservice och framförallt lön? Härligt, då välkomnar vi dig till vårt team i Solna.
Arbetet som lönekonsult består till stor del av kvalitetssäkring av leverans av svenska löner mot kund, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt som lönespecialist med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda. Tillsammans med kollegor och kund utvecklar du löpande dina kunder och har fokus på affärsutveckling.
Arbetet innebär också att
- Ansvara för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet
- Driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi
- Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag
Vi söker dig som har
- Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete
- Erfarenhet av Agda
- Goda kunskaper i Engelska & svenska
- Teamfokus och gärna stöttar upp dina kollegor
Excelvana är meriterande. Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult ses som mycket meriterande.
Azets erbjuder dig
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. Vi är drygt 350 st i Sverige, vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare, både digitalt och genom personliga möten. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden. Som ett modernt, väletablerat företag värnar vi om våra medarbetares välmående och utveckling. Därför erbjuder vi alla våra konsulter bla:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra specialistområden (System, kund, HR mm)
- Utvecklingsaktiviteter och utbildningar utöver utvecklande arbetsuppgifter
- Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Wellbeing paket med schysst friskvårdsbidrag, kostnadsfri massage på kontoret och hälsofrämjande aktiviteter
- Massa roliga teamaktiviteter
- Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF.
Bli en del av Amazing Azets
Placering är i Solna Business Park, Stockholm och tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker?
Vid frågor, kontakta Désirée Velto, desiree.velto@azets.com eller Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-MK1 #LI-Hybrid
Kunden
För kunds räkning söker vi nu en erfaren och noggrann ekonomiassistent för ett konsultuppdrag som på sikt kan leda till en tillsvidareanställning. Kunden är en etablerad verksamhet inom bildproduktion och försäljning. De är en liten men dynamisk organisation med ett fåtal anställda. Kunden har lokaler i södra Stockholm.
Arbetsmiljön är flexibel med möjlighet till hemarbete, men kunden ser gärna att du är på plats minst en dag i veckan men gärna fler. Måndagar är en gemensam kontorsdag på företaget
Om rollen
Du kommer att ansvara för löpande bokföring, skatteredovisning, hantering av leverantörs- och kundfakturor, på sikt även löneadministration. Du kommer du att vara delaktig i att sammanställa månatlig balansavstämning och andra ekonomiska rapporter. Du rapporterar direkt till bolagets delägare och kommer att arbeta tätt tillsammans med dem för stöd och vägledning.
Start: I september/oktober, enligt överenskommelse.
Omfattning: 60% (ca 3 dagar i veckan), med god möjlighet till utökning
Varaktighet: Initialt 9 månader med möjlighet till förlängning
Arbetsuppgifter
- Löpande bokföring och skatteredovisning
- Betalning av leverantörsfakturor och kundfakturering
- Eventuell lönehantering i Fortnox
- Sammanställning av månatlig balans och andra ekonomiska rapporter
- Delaktig vid bokslut och avstämningar
- Stötta olika avdelningar för att säkerställa korrekt ekonomihantering
Vem är du?
Vi söker en ekonomiassistent med minst 3 års erfarenhet, gärna med kunskap om bokslut och lönehantering. Du är kommunikativ, ansvarstagande och har en stark vilja att lära dig och utvecklas inom verksamheten. Erfarenhet av arbete i Fortnox och hantering av flera valutor är meriterande.
Kvalifikationer
- Utbildning eller motsvarande erfarenhet inom ekonomi
- Minst 3 års erfarenhet som ekonomiassistent
- Kunskap om bokföring, löneadministration och skatteredovisning
- Erfarenhet av bokslut är meriterande
- Flytande svenska och goda kunskaper i engelska (kunskap i finska är en bonus)
- Erfarenhet av arbete i Fortnox eller liknande system
Amazing Azets
Välkommen till en arbetsplats med högt i takt där du sätter gränserna för din egen karriärutveckling. Hos Azets har vi över 7.500 medarbetare som tillsammans hjälper 94.000 kunder med deras verksamhetskritiska uppgifter inom ekonomi, lön och HR. Vi fokuserar på våra medarbetares välmående och utveckling. Samarbete är ett nyckelord och vi hjälps åt i våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. I dagsläget är vi drygt 350 medarbetare i Sverige och fortsätter att växa.
Kontaktperson:
Sanna Törngren, Recruitment Specialist, sanna.torngren@azets.com
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan därmed komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
#LI-Hybrid
Är du konsult inom ekonomi, lön eller HR med eget bolag och pigg på nya uppdrag? Då vill vi gärna inkludera dig i vårt nätverk för ett eventuellt framtida samarbete.
Azets har kontakt med tusentals företag i hela Sverige som behöver hjälp med alla möjliga uppgifter inom ekonomi, lön och HR, både långsiktigt och i kortare uppdrag.
Vi har vana av att tillsätta konsulter på alla nivåer, allt från assistent upp till chefspositioner inom ekonomi, lön och HR. Även om du är ny i karriären eller har arbetat i 30 år så är du varmt välkommen att skicka in din ansökan. Oavsett roll, erfarenhet och ort är vi intresserade av att komma i kontakt med kompetenta och professionella frilanskonsulter.
Vi samarbetar gärna med dig som är:
- Engagerad
- Kundorienterad
- Flexibel
- Ansvarstagande
Skicka in ditt CV och berätta kort om dig själv, dina kompetenser och systemkunskaper. Bifoga gärna ett personligt brev där du berättar om vilken typ av uppdrag som du är intresserad av (omfattning, ort, typ av roll etc.) så tar vi kontakt med dig när vi hittar passande uppdrag för just din profil.
Amazing Azets
Välkommen till en arbetsplats med högt i takt där du sätter gränserna för din egen karriärutveckling. Hos Azets har vi över 7.500 medarbetare som tillsammans hjälper 94.000 kunder med deras verksamhetskritiska uppgifter inom ekonomi, lön och HR. Vi fokuserar på våra medarbetares välmående och utveckling. Samarbete är ett nyckelord och vi hjälps åt i våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. I dagsläget är vi drygt 350 medarbetare i Sverige och fortsätter att växa.
Kontaktperson:
Sanna Törngren, Recruitment Specialist, sanna.torngren@azets.com
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-Hybrid
Välkommen till en arbetsplats med högt i takt där du sätter gränserna för din egen karriärutveckling. Här på Azets fokuserar vi på våra medarbetares välmående och utveckling. Samarbete är ett nyckelord och vi hjälps åt i våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. Vi på Azets har över 7.500 medarbetare globalt som tillsammans hjälper 94.000 kunder med deras verksamhetskritiska uppgifter inom ekonomi, lön och HR. I dagsläget är vi dryg 350 medarbetare i Sverige och fortsätter att växa.
Är du intresserad av oss?
Är Azets ett bolag du vill jobba på. Kolla först ifall vi har någon tjänst ute som passar dig. Annars är du välkommen att skicka in en intresseanmälan för praktik eller jobb här.
Vad rekryterar vi?
Vi söker primärt dig inom tech&IT, lön eller redovisning till våra tjänster.
Skicka in ditt CV och berätta kort om dig själv, dina kompetenser och systemkunskaper. Berätta också om vilka uppdrag som du är intresserad av så tar vi kontakt med dig om vi ser att vi har någon lämplig roll.
#LI-DNI
- Azets.se
- talentlink