Sök lediga tjänster hos Azets
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. I dagsläget är vi ca 400 medarbetare i Sverige (8200 + globalt) och fortsätter att växa. Vi söker vår nästa konsultchef till avdelningen Large Accounts, här sköter vi redovisningen åt några av Sveriges större bolag.
Som konsultchef kommer du att ha en central roll i att fortsätta utveckla vår affär och organisation. Du leder, utmanar och coachar ca 15 redovisningskonsulter i arbetet, kunddialogen och löpande förbättringsarbete. Du bygger en stark grupp som arbetar utifrån Azets värderingar och mot gemensamma mål och fokuserar på hela gruppens resultat och måluppfyllnad, likväl som den individuella konsultens potential, välmående och utveckling. Med ett affärsmässigt fokus säkerställer du att vi har nöjda kunder och en lönsam kundleverans med hög kvalitét.
Fokusområden som konsultchef:
- Personalansvar som förutom att leda, motivera och coacha gruppen även innebär att skapa lönsamhet, engagemang och utveckling.
- Kundansvar som innebär direkt ansvar för gruppens service, lönsamhet, leverans och relationer
- Vara ambassadör och möjliggörare för företagets strategi samt förankra och implementera den
Vi söker dig som har:
- Tidigare ledar- eller chefserfarenhet
- Seniora redovisningskunskaper
- God förståelse för vad som driver kund- och medarbetarlönsamhet
- Professionella kunskaper i svenska och engelska
- Goda kunskaper i Excel
Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom konsultbranschen, har arbetat med stora kunder och med ledarskap i en dynamisk arbetsmiljö. I ditt arbete drivs du av utmaningar och säkerställer att påbörjade projekt avslutas, vilket innebär att du ibland kan kavla upp ärmarna och hugga i där det behövs för att nå de gemensamma målen. Med en god kommunikativ förmåga når du ut med dina budskap till kund, samarbetspartners och medarbetare.
Vi på Azets
Azets är ett företag som ständigt strävar mot förbättringar vare sig det gäller kvalité, kundrelationer, system eller medarbetarperspektivet. Som chef får du arbeta med kompetenta chefskollegor och medarbetare i ett nära samarbete. Azets fokuserar på att stärka sina ledare och du får mycket stöd och utveckling i din chefsroll.
Om du vill arbeta på en arbetsplats där du har möjlighet att växa och utvecklas i din karriär, är detta en möjlighet du inte vill missa, ansök nu och bli en av våra Amazing Leaders!
Frågor: Andrea Averland, Rekryterande chef, andrea.averland@azets.com, Caroline Bergendahl, Talent sourcer HR professional, caroline.bergendahl@azets.com
#LI-Hybrid #LI-CB2
Azets is an international group that provides outsourcing services in payroll, finance and HR. With around 400 employees in Sweden (8500+ Globally), our goal is to deliver a personal experience to our customers and employees. If you are a person who sees improvement, effectiveness and development daily, you will enjoy working at Azets, for us, innovation and business are important.
As a Privacy Analyst you will support the Head of Legal & Compliance with internal and client-facing compliance projects with a focus on privacy. The work as a Privacy Analyst involves managing internal GDPR compliance projects, implementing and maintaining privacy controls and spreading privacy awareness across the organisation and the Azets Group. You will co-pilot driving Azets Sweden’s data protection strategy and promote privacy compliance across the organization.
The work also includes
- Customer/supplier data processing agreement and contract reviews
- Carrying out data protection impact assessments, internal or external audits
- Provide support to internal and external stakeholders on data protection matters
- Privacy advisory towards clients
We are looking for
- 3+ years of experience with implementation of data protection / GDPR / privacy policies and procedures, ideally within a service-focused organization.
- Project management experience
- Experience from contract management tasks
- Fluent English and Swedish skills
As a person you are communicative, thorough, down to earth and ready to roll up your sleeves, you are pragmatic, solution-oriented and not afraid to speak your mind.
Become a part of Amazing Azets!
Azets strives to be the first choice for the industry's best employees and leaders. We focus on the well-being and development of our employees. We are very proud of our culture and team spirit, as well as the forward-thinking spirit that pervades Azets. We offer:
A thriving workplace, with loads of possibilities to develop your career
Great benefits in health and well-being
Hybrid work with flexible working hours and opportunities for a home office
Be part of a company that cares, including through our charity organization Azets4Kids
The position is located at our head office in Solna Business Park, Stockholm and the position is a permanent position. We call for interviews continuously, so don't wait with your application. Do you have any questions before you apply?
For questions, contact Fernando Orozco, Head of Legal & Compliance, fernando.orozco@azets.com, Caroline Bergendahl, caroline.bergendahl@azets.com Talent Sourcer HR professional
#LI-Hybrid #LI-CB2
Välkommen till Azets, vi erbjuder ett ständigt utvecklande arbete med globala, spännande kunder. Ser du dagligen förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets. Välkommen med din ansökan till tjänsten med placering i Rotebro, Sollentuna!
ADP är en global löneaktör som har samarbetspartners runt om i världen. Vi är en av få ADP-partners i Sverige. I rollen som Senior Payroll Consultant på ADP möter du en bred variation av kunder och situationer. Du är en rådgivande part till kunderna och stöttar dem i frågor inom områden som lagar, kollektivavtal, pension och försäkring. Tillsammans med dina kollegor säkerställer du att kunderna får en god löneleverans och upplevelse av oss på Azets. Vi försöker alltid ligga steget före och vill att du är nyfiken på att utvecklas med oss. På ADP får du dagligen samarbeta med kompetenta och trevlig kollegor, vilket möjliggör för dig att växa i din profession.
Kravspecifikation
- Flerårig erfarenhet av självständigt lönearbete, fördelaktigt från outsourcingbranschen
- Goda kunskaper i Hogia Lön
- Goda kunskaper i Excel
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Amazing Azets
Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Totalt är vi 7500+ anställda, varav nästan 400 i Sverige. Hos oss är digitalisering och automatisering en frekvent process där vi hela tiden fokuserar på att utveckla framtidens outsourcing av ekonomi- & lönetjänster. Vi fokuserar på våra medarbetares välmående och utveckling. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. Du som medarbetare får:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa och specialisera dig inom system, process, kvalité, HR mm.
- Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
- Smarter working – hybrid arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Ett aktivt hälsoarbete, kostnadsfri massage och schysst friskvårdsbidrag
- Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
Placering är på huvudkontoret i Solna Business Park och tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Välkommen in med din ansökan!
Kontakt:
Katarzyna Kaniecka, Recruiting Manager, katarzyna.kaniecka@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acuqisition & Employer branding, mikaela.karlstrom@azets.com
Varmt välkommen med din ansökan!
Välkommen till Azets, vi erbjuder ett ständigt utvecklande arbete med globala, spännande kunder. Ser du dagligen förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets. Välkommen med din ansökan till tjänsten med placering i Solna!
ADP är en global löneaktör som har samarbetspartners runt om i världen. Vi är en av få ADP-partners i Sverige. I rollen som Senior Payroll Consultant på ADP möter du en bred variation av kunder och situationer. Du är en rådgivande part till kunderna och stöttar dem i frågor inom områden som lagar, kollektivavtal, pension och försäkring. Tillsammans med dina kollegor säkerställer du att kunderna får en god löneleverans och upplevelse av oss på Azets. Vi försöker alltid ligga steget före och vill att du är nyfiken på att utvecklas med oss. På ADP får du dagligen samarbeta med kompetenta och trevlig kollegor, vilket möjliggör för dig att växa i din profession.
Kravspecifikation
- Flerårig erfarenhet av självständigt lönearbete, fördelaktigt från outsourcingbranschen
- Goda kunskaper i lönesystemen: Agda ps &/eller Hogia Lön
- Goda kunskaper i Excel
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Amazing Azets
Azets hjälper tusentals företag med deras ekonomi, lön och HR så kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Totalt är vi 7500+ anställda, varav nästan 400 i Sverige. Hos oss är digitalisering och automatisering en frekvent process där vi hela tiden fokuserar på att utveckla framtidens outsourcing av ekonomi- & lönetjänster. Vi fokuserar på våra medarbetares välmående och utveckling. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. Du som medarbetare får:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa och specialisera dig inom system, process, kvalité, HR mm.
- Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
- Smarter working – hybrid arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Ett aktivt hälsoarbete, kostnadsfri massage och schysst friskvårdsbidrag
- Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
Placering är på huvudkontoret i Solna Business Park och tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Välkommen in med din ansökan!
Kontakt:
Linn Kjellberg, Konsultchef Solna, linn.kjellberg@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acuqisition & Employer branding, mikaela.karlstrom@azets.com
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-Hybrid #LI-MK1
Till finance-teamet bestående av 4 personer söker vi dig som är lönespecialist med ett intresse för ekonomi. I rollen säkerställer du löneleveransen mot våra medarbetare inom svenska Azets koncernen. Arbetsuppgifterna omfattar även uppföljning och rapportering av KPI:er samt stöttar upp financekollegorna med analyser och ad-hoc arbete. I rollen samarbetar du nära med kollegorna i finance och HR teamet. Utöver det har vi ett bra samarbete med våra kollegor som tillhör ett systerbolag i Rumänien och assisterar genom att tillhandahålla oss administrativa delar av löneprocessen. I rollen går du in och stöttar genom att vara ett stöd och kvalitetssäkra leveransen som görs av våra rumänska kollegor. Här får du möjlighet att sätta din egen prägel och arbeta aktivt med att se över vad/vilka delar vi kan effektivisera genom nearshoring.
Tjänsten har varierande arbetsuppgifter inom lön med fokus på ekonomiaspekter snarare än HR. Ditt arbete kommer främst fokusera på:
- Löpande utveckla och förfina vår löneprocess
- Rapportering och KPI uppföljning
- Lönekörning och ansvar för svenska lönehanteringen
- Ad-hoc ekonomiska uppgifter
Vi söker din som har:
- Flerårig erfarenhet av självständigt lönearbete
- Fallenhet och intresse för analyser
- Goda kunskaper i Hogia lön + samt Excel
Bli en del av Amazing Azets
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. I dagsläget är vi dryg 350 medarbetare i Sverige, 7500 globalt och fortsätter att växa. Azets strävar efter att vara förstahandsvalet för de bästa medarbetarna och ledarna i vår bransch. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden. Som anställd hos oss får du:
- En trevlig arbetsplats där det är högt i tak, utvecklande arbetsuppgifter och goda förutsättningar att lyckas med ditt uppdrag
- Schyssta förmåner inom hälsa och välmående
- Ett bra pensions- och försäkringssystem
- Hybrid-arbete med flexibla arbetstider och möjligheter till ett komplett hemmakontor
- Vara del av ett bolag som bryr sig, bland annat genom vår välgörenhetsorganisation Azets4Kids.
Placering är på Azets huvudkontor i Solna, du rapporterar till CFO. Tillträde är enligt överenskommelse, välkommen med din ansökan redan idag!
Frågor: Stefan Thurn, CFO, stefan.thurn@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-Hybrid #LI-MK1
Vill du vara med och driva tillväxt i ett framgångsrikt och etablerat konsultbolag i Östergötland? Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. Vi söker nu en tillväxt- och kundorienterad Konsultchef till vårt kontor i Linköping. Du kommer att spela en nyckelroll i att utveckla både vår affär och vår organisation inom redovisning, samtidigt som du leder ett engagerat team.
Som Konsultchef på vårt Linköpingskontor kommer du att ha ett stort ansvar för att bygga och stärka kundrelationer, samt driva tillväxt och lönsamhet för kontoret. Du leder ett team bestående av 8 kunniga och passionerade konsulter där du är en stödjande och inspirerande ledare. Tjänsten innebär en hög grad av operativt arbete, där du aktivt bidrar till att leverera värde till våra kunder och säkerställa att vi upprätthåller hög kvalitet och god lönsamhet.
I rollen får du möjlighet att arbeta med:
- Kontors- och konsultansvar: Leda och utveckla teamet samt säkerställa en effektiv och framgångsrik arbetsmiljö.
- Kund- och leveransansvar: Bygga starka kundrelationer och säkerställa lönsamma och kvalitativa leveranser.
- Strategisk förankring: Implementera och förankra företagets strategier och säkerställa deras genomförande på kontoret.
Vem är du?
För att trivas i rollen ser vi att du har en stark bakgrund inom redovisning och har en passion för att utveckla både människor och affärer. Du har erfarenhet av att leda team och har ett affärsmässigt fokus. Du trivs i en operativ roll och drivs av att skapa resultat och växa affären. Vidare ser vi att du är en strukturerad ledare som skapar mål och får saker att hända.
Vi söker dig som har:
- Seniora redovisningskunskaper och djup förståelse för redovisningsprocesser.
- Erfarenhet av att driva tillväxt genom kundrelationer och operativa leveranser.
- Professionella kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Erfarenhet av Excel och Fortnox på en god nivå.
- Meriterande: Erfarenhet från konsultbranschen och ledarskap i en dynamisk miljö.
I ditt ledarskap är du tydlig, kommunikativ och engagerande. Du är en naturlig ledare som skapar förtroende, sätter tydliga mål och inspirerar ditt team att nå nya höjder.
Vi på Azets
Azets är ett företag som ständigt strävar mot förbättringar vare sig det gäller kvalité, kundrelationer, system eller medarbetarperspektivet. Som chef får du arbeta med kompetenta chefskollegor och medarbetare i ett nära samarbete. Azets fokuserar på att stärka sina ledare och du får mycket stöd och utveckling i din chefsroll.
Om du vill arbeta på en arbetsplats där du kan göra en verklig skillnad och ha möjlighet att växa och utvecklas i din karriär, då är detta en möjlighet du inte vill missa, ansök nu och bli en av våra Amazing Leaders!
Låter detta som en spännande utmaning? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.
Frågor: Christian Hoinard, Growth Director, christian.hoinard@azets.com
Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-hybrid #LI-MK1
Vill du vara en nyckelspelare i att stärka marknadspositionen för en ledande aktör inom redovisningstjänster? Välkommen till Azets, vi är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. I dagsläget är vi ca 400 medarbetare i Sverige (8200 + globalt) och fortsätter att växa. Vi söker nu en driven och erfaren Sales Executive som vill ta nästa steg i sin karriär och bygga långsiktiga affärsrelationer med både svenska och internationella bolag.
I rollen som Sales Executive kommer du att ha en central position i att driva och utveckla nya affärer inom redovisning och ekonomiska tjänster. Du kommer att arbeta mot stora företag med komplexa behov, där du får möjlighet att använda din expertis och nätverk för att etablera långvariga relationer och hjälpa våra kunder att optimera sina ekonomiska flöden.
Det här erbjuder vi dig:
- En nyckelroll där du får möjlighet att påverka vår framtida tillväxt och marknadsposition.
- Ett starkt team av kollegor inom sälj och redovisning som stöttar dig i att nå framgång.
- En dynamisk arbetsmiljö med internationell prägel och möjlighet att arbeta med både svenska och nordiska samt globala koncerner.
- Stöd och resurser från vår erfarna Accounting-organisation och interna nyckelpersoner som gör det möjligt för dig att skapa skräddarsydda lösningar för varje kund.
Din roll:
Som Sales Executive är du ansvarig för att identifiera och etablera relationer med nya kunder och bygga starka partnerskap. Du kommer att:
- Aktivt identifiera affärsmöjligheter och skapa nya kontakter på både den svenska och internationella marknaden.
- Arbeta med lösningsorienterad försäljning, där du skräddarsyr och presenterar våra outsourcingtjänster inom redovisning och ekonomiska flöden för stora företag.
- Hantera komplexa säljcykler där du bygger långsiktiga relationer och tillför affärsvärde till kunderna genom djupgående rådgivning och expertis.
- Samarbeta nära med våra kollegor i säljteamen och Accounting-organisationen för att säkerställa att våra kunder får bästa möjliga lösningar.
Vi söker dig som har:
- Flera års erfarenhet av komplex tjänsteförsäljning och utveckling av kundrelationer, gärna inom outsourcingtjänster eller relaterade områden.
- Djup kunskap om redovisning och ekonomiska flöden, vilket gör att du kan förstå och lösa kundernas komplexa behov.
- Utmärkta kunskaper i Excel och andra relevanta verktyg för att kunna analysera och presentera lösningar.
- Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.
Som person är du en skicklig och självsäker förhandlare som trivs i affärsmässiga sammanhang och är bekväm med att hålla presentationer på olika nivåer. Du är kreativ och affärsinriktad, med ett starkt fokus på att identifiera och skapa affärsmöjligheter. Vidare är du resultatorienterad och har förmågan att bygga långsiktiga och hållbara relationer med kunder.
Bli en del av Amazing Azets!
Azets strävar efter att vara förstahandsvalet för branschens bästa medarbetare och ledare. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets. För oss är innovation och affärsnytta viktiga fokusområden. Vi har ett schysst förmånspaket som fokuserar på hybrid-arbete, välmående och utveckling för dig som medarbetare.
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Solna Business Park och du kommer att rapportera till Head of Sales. Tillträde enligt överenskommelse. Vi genomför löpande urval så vänta inte med din ansökan!
Kontaktpersoner:
Lina Dahlgren, Head of Sales, lina.dahlgren@azets.com
Mikaela Forsblom, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.forsblom@azets.com
#LI-Hybrid #LI-MK1
Välkommen till Azets, ett outsourcingbolag där du får arbeta med mycket internationella kunder i en spännande och dynamisk arbetsmiljö. Är du personen som älskar utmaningar, kundservice och framförallt lön? Härligt, då välkomnar vi dig till vårt Rotebro team.
Arbetet som lönekonsult i nordenteamet består till stor del av kvalitetssäkring av leverans av svenska löner mot våra nordiska kunder, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt som lönespecialist med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda. Tillsammans med kollegor och kund utvecklar du löpande dina kunder och har fokus på affärsutveckling.
Arbetet innebär också
- Ansvara för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet
- Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi
- Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag
Vi söker dig som har
- Minst två års erfarenhet från självständigt lönearbete
- Erfarenhet av Agda ps
- Goda kunskaper i Engelska & svenska
- Teamfokus och gärna stöttar upp dina kollegor
Excel vana är meriterande. Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult ses som mycket meriterande.
Azets erbjuder dig
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. Vi är drygt 350 st i Sverige, vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare, både digitalt och genom personliga möten. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden. Som ett modernt, väletablerat företag värnar vi om våra medarbetares välmående och utveckling. Därför erbjuder vi alla våra konsulter bla:
- En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra specialistområden (System, kund, HR mm)
- Utvecklingsaktiviteter och utbildningar utöver utvecklande arbetsuppgifter
- Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
- Wellbeing paket med schysst friskvårdsbidrag, kostnadsfri massage på kontoret och hälsofrämjande aktiviteter
- Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF.
Bli en del av Amazing Azets
Placering är i Rotebro, Stockholm och tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Har du några funderingar innan du söker?
Vid frågor, kontakta Linda Österholm, rekryterande chef, linda.osterholm@azets.com eller Mikaela Karlström, Talent Acquisition & Employer Branding, mikaela.karlstrom@azets.com
#LI-Hybrid #LI-MK1
Vill du ha möjligheten att påbörja din lönekarriär i en internationell koncern som ligger i framkant gällande digitalisering? Som praktikant hos oss får du inblick i den kundorienterade konsultrollen och hur det är att arbeta inom outsourcing hos en ledande aktör i branschen. Du ges även möjlighet att arbeta med välkända bolag och en stor utvecklingskurva inom lönearbete.
Under LIA perioden kommer du, tillsammans med andra likasinnade på praktik hos oss, få ingå i vårt praktikprogram där du får:
- Kunskap om hur en modern lönefunktion fungerar
- En mentor som finns till för dig under hela din LIA period
- Daglig support och stöd från våra kompetenta kollegor
- Utbyta kunskap, både med medarbetare och andra praktikanter
- Inspiration kring vilka karriärvägar just du kan ta inom lön
Placering finns på kontor i Solna Business Park, Rotebro, Göteborg eller Malmö. För att du ska nå önskad utveckling under din LIA får du självklart stöttning och vägledning från oss under hela processen.
Vem är du:
- Student från yrkesförberedande skola med inriktning lön
- Du har LIA period under våren 2025, önskvärt att perioden är minst 8 veckor lång
- Kundorienterad, med tidigare erfarenheter av kundrelationer och service
- Vetgirig med en vilja att utvecklas
- Ansvarstagande och drivande i ditt arbete
Vår ambition är att anställa praktikanter efter avslutad LIA och flera av våra tidigare praktikanter har gjort karriär hos oss!
“ Under min LIA hos Azets har jag fått lära mig alla delar av vad rollen som konsult innebär och fått arbeta enligt en struktur som jag tror ligger i framkant inom branschen vad gäller automatisering. Det tycker jag är det bästa med att praktisera på Azets. ” Ester, anställd lönekonsult Solna, genomförde LIA höst 2023.
Såhär söker du:
Bifoga ditt CV och svara på några frågor om din LIA. Vi kommer att arbeta med tillsättningen av våra LIA platser löpande, så sök redan idag för att fånga din plats hos oss.
Kontaktperson: Caroline Bergendahl, caroline.bergendahl@azets.com
#LI-DNI
Är du konsult inom ekonomi, lön eller HR med eget bolag och pigg på nya uppdrag? Då vill vi gärna inkludera dig i vårt nätverk för ett eventuellt framtida samarbete.
Azets har kontakt med tusentals företag i hela Sverige som behöver hjälp med alla möjliga uppgifter inom ekonomi, lön och HR, både långsiktigt och i kortare uppdrag.
Vi har vana av att tillsätta konsulter på alla nivåer, allt från assistent upp till chefspositioner inom ekonomi, lön och HR. Även om du är ny i karriären eller har arbetat i 30 år så är du varmt välkommen att skicka in din ansökan. Oavsett roll, erfarenhet och ort är vi intresserade av att komma i kontakt med kompetenta och professionella frilanskonsulter.
Vi samarbetar gärna med dig som är:
- Engagerad
- Kundorienterad
- Flexibel
- Ansvarstagande
Skicka in ditt CV och berätta kort om dig själv, dina kompetenser och systemkunskaper. Bifoga gärna ett personligt brev där du berättar om vilken typ av uppdrag som du är intresserad av (omfattning, ort, typ av roll etc.) så tar vi kontakt med dig när vi hittar passande uppdrag för just din profil.
Amazing Azets
Välkommen till en arbetsplats med högt i takt där du sätter gränserna för din egen karriärutveckling. Hos Azets har vi över 7.500 medarbetare som tillsammans hjälper 94.000 kunder med deras verksamhetskritiska uppgifter inom ekonomi, lön och HR. Vi fokuserar på våra medarbetares välmående och utveckling. Samarbete är ett nyckelord och vi hjälps åt i våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. I dagsläget är vi drygt 350 medarbetare i Sverige och fortsätter att växa.
Kontaktperson:
Sanna Törngren, Recruitment Specialist, sanna.torngren@azets.com
Varmt välkommen med din ansökan!
#LI-Hybrid
Välkommen till en arbetsplats med högt i takt där du sätter gränserna för din egen karriärutveckling. Här på Azets fokuserar vi på våra medarbetares välmående och utveckling. Samarbete är ett nyckelord och vi hjälps åt i våra utmaningar, motiverar varandra och strävar framåt. Vi är väldigt stolta över vår kultur och teamkänsla samt framåtandan som genomsyrar Azets. Vi på Azets har över 7.500 medarbetare globalt som tillsammans hjälper 94.000 kunder med deras verksamhetskritiska uppgifter inom ekonomi, lön och HR. I dagsläget är vi dryg 350 medarbetare i Sverige och fortsätter att växa.
Är du intresserad av oss?
Är Azets ett bolag du vill jobba på. Kolla först ifall vi har någon tjänst ute som passar dig. Annars är du välkommen att skicka in en intresseanmälan för praktik eller jobb här.
Vad rekryterar vi?
Vi söker primärt dig inom tech&IT, lön eller redovisning till våra tjänster.
Skicka in ditt CV och berätta kort om dig själv, dina kompetenser och systemkunskaper. Berätta också om vilka uppdrag som du är intresserad av så tar vi kontakt med dig om vi ser att vi har någon lämplig roll.
#LI-DNI
- Azets.se
- talentlink